Intergamma, de organisatie achter de bekende doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, zet een nieuwe stap in de wereld van retailmarketing met de introductie van Intergamma Retail Media Groep (IRMG). Met deze nieuwe activiteit wil Intergamma merken en adverteerders rechtstreeks verbinden met miljoenen klussende consumenten die een actieve koopintentie hebben.
© Gamma
De kracht van IRMG ligt in het bereiken van consumenten op het beslissingsmoment, zowel online via de webshops en apps van Gamma en Karwei, als in een later stadium ook fysiek in de bouwmarkten. Door campagnes te combineren met data-gedreven inzichten, kunnen merken hun doelgroep niet alleen gericht bereiken, maar ook direct impact op de verkoop realiseren.
"Met IRMG verbinden we merken en shoppers op een manier die zowel impactvol als relevant is", aldus Intergamma. Adverteerders profiteren daarbij van het bereik én het vertrouwen dat consumenten hebben in de bekende doe-het-zelfmerken.
De introductie van retailmedia past in een bredere trend waarin merken op een meer meetbare en directe manier consumenten willen bereiken. IRMG biedt een platform dat deze ambitie combineert met de expertise en het klantbereik van Gamma en Karwei.
Meer informatie:
IRMG
www.irmg.nl