Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Intergamma lanceert Retail Media: merken direct in contact met klussers

Intergamma, de organisatie achter de bekende doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, zet een nieuwe stap in de wereld van retailmarketing met de introductie van Intergamma Retail Media Groep (IRMG). Met deze nieuwe activiteit wil Intergamma merken en adverteerders rechtstreeks verbinden met miljoenen klussende consumenten die een actieve koopintentie hebben.

© Gamma

De kracht van IRMG ligt in het bereiken van consumenten op het beslissingsmoment, zowel online via de webshops en apps van Gamma en Karwei, als in een later stadium ook fysiek in de bouwmarkten. Door campagnes te combineren met data-gedreven inzichten, kunnen merken hun doelgroep niet alleen gericht bereiken, maar ook direct impact op de verkoop realiseren.

"Met IRMG verbinden we merken en shoppers op een manier die zowel impactvol als relevant is", aldus Intergamma. Adverteerders profiteren daarbij van het bereik én het vertrouwen dat consumenten hebben in de bekende doe-het-zelfmerken.

De introductie van retailmedia past in een bredere trend waarin merken op een meer meetbare en directe manier consumenten willen bereiken. IRMG biedt een platform dat deze ambitie combineert met de expertise en het klantbereik van Gamma en Karwei.

Meer informatie:
IRMG
www.irmg.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer