Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
X²O Badkamers won dubbel goud: “Geweldig dat onze klanten dit belonen”
X²O Badkamers heeft, zoals Wonen360 gisteren meldde, een dubbele overwinning behaald in de prestigieuze verkiezingen 'De Beste Winkelketen van Nederland' en 'De Beste Webshop van Nederland'. Het bedrijf werd in beide verkiezingen uitgeroepen tot winnaar in de categorie Keukens & Badkamers, een erkenning van uitstekende service zowel in de fysieke showrooms als online.
De verkiezing van Beste Winkelketen & Webshop van Nederland is een jaarlijks initiatief waarbij consumenten hun favoriete winkelketens en webshops beoordelen op criteria zoals prijs-kwaliteitverhouding, assortiment, service, deskundigheid en winkelervaring.
Dubbele erkenning
Deze dubbele onderscheiding onderstreept de unieke positie van X²O Badkamers als omnichannel retailer die zowel online als offline een uitzonderlijke klantervaring biedt. Met meer dan 60 showrooms, verspreid over België, Nederland, Duitsland en Frankrijk én een toonaangevende webshop, heeft X²O bewezen dat excellentie in beide kanalen hand in hand kan gaan.
Peter Demets -- CEO van X²O Badkamers "Wat een geweldige eer! Deze titel is een compliment voor ons fantastische team én voor al onze klanten die ons hun vertrouwen schenken. Samen maken we van winkelen elke dag opnieuw een beleving om trots op te zijn."
Marco Doeland -- salesmanager Nederland "We zetten ons iedere dag vol enthousiasme in om onze klanten te helpen aan de voor hen beste en mooiste producten. Het is dan ook geweldig dat dit door onze klanten beloond wordt!"
Value-for-money concept slaat aan
X²O's directe verkoopmodel, waarbij consumenten rechtstreeks kunnen inkopen zonder tussenkomst van installateurs, blijkt zeer gewaardeerd door Nederlandse klanten. Het bedrijf biedt een breed assortiment aan douches, baden en sanitair van zowel eigen merken als gerenommeerde merken zoals Grohe en Hansgrohe.