Marie-Stella-Maris heeft een nieuwe CEO aangesteld die meer dan twintig jaar internationale leiderschapservaring meebrengt, onder meer opgedaan bij Nespresso, waar zij diverse strategische functies in Europa en de Verenigde Staten bekleedde. Meest recent was zij CEO van Nespresso Nederland, waar zij de focus legde op klantgerichtheid, retailinnovatie en duurzaamheid.
© Kiki Buhrmann
Kika Buhrmann is de nieuwe CEO van Marie-Stellea-Maris. "Ik ben ongelooflijk trots om me aan te sluiten bij Marie-Stella-Maris, een merk dat bewijst dat je mooie producten kunt maken en tegelijkertijd een positieve impact kunt realiseren", zegt Kiki. "Kwaliteit, design, duurzaamheid en maatschappelijke relevantie gaan naadloos samen in een unieke klantervaring, iets wat mij diep inspireert."
Onder haar leiding richt Marie-Stella-Maris zich op internationale expansie, het versterken van de premium retail- en omnichannel-ervaring en het verder opschalen van de sociale missie van het merk.
Floris Teeuwen, interim CEO en partner bij Stecc Capital, benadrukt dat de benoeming een belangrijke stap is in de versterking van de luxepositie van Marie-Stella-Maris: "Haar bewezen staat van dienst in premium retail en het opbouwen van ervaringsgerichte merken internationaal maakt haar de perfecte match om onze ambities in de Benelux en Europa waar te maken."
Kiki ziet veel potentie in de internationale groei van het merk: "Dit merk heeft alles in huis om een krachtig wereldwijd symbool te worden, met een missie die verder gaat dan het product: de toegang tot schoon drinkwater en hygiëne over de hele wereld vergroten."
Meer informatie:
Marie-Stella-Maris
www.marie-stella-maris.com
