Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Internationaal retailtalent aangesteld als nieuwe CEO van Marie-Stella-Maris

Marie-Stella-Maris heeft een nieuwe CEO aangesteld die meer dan twintig jaar internationale leiderschapservaring meebrengt, onder meer opgedaan bij Nespresso, waar zij diverse strategische functies in Europa en de Verenigde Staten bekleedde. Meest recent was zij CEO van Nespresso Nederland, waar zij de focus legde op klantgerichtheid, retailinnovatie en duurzaamheid.

© Kiki Buhrmann

Kika Buhrmann is de nieuwe CEO van Marie-Stellea-Maris. "Ik ben ongelooflijk trots om me aan te sluiten bij Marie-Stella-Maris, een merk dat bewijst dat je mooie producten kunt maken en tegelijkertijd een positieve impact kunt realiseren", zegt Kiki. "Kwaliteit, design, duurzaamheid en maatschappelijke relevantie gaan naadloos samen in een unieke klantervaring, iets wat mij diep inspireert."

Onder haar leiding richt Marie-Stella-Maris zich op internationale expansie, het versterken van de premium retail- en omnichannel-ervaring en het verder opschalen van de sociale missie van het merk.

Floris Teeuwen, interim CEO en partner bij Stecc Capital, benadrukt dat de benoeming een belangrijke stap is in de versterking van de luxepositie van Marie-Stella-Maris: "Haar bewezen staat van dienst in premium retail en het opbouwen van ervaringsgerichte merken internationaal maakt haar de perfecte match om onze ambities in de Benelux en Europa waar te maken."

© Marie-Stella-Maris

Kiki ziet veel potentie in de internationale groei van het merk: "Dit merk heeft alles in huis om een krachtig wereldwijd symbool te worden, met een missie die verder gaat dan het product: de toegang tot schoon drinkwater en hygiëne over de hele wereld vergroten."

Meer informatie:
Marie-Stella-Maris
www.marie-stella-maris.com

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer