Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Homefashion Group onderzoekt toekomst

Homefashion Group, het moederbedrijf van de winkelketens Leen Bakker en Kwantum, onderzoekt verschillende mogelijkheden voor de toekomstige strategie van beide ketens. Nadere details over de onderzochte opties of een mogelijke herstructurering zijn nog niet bekendgemaakt. Dat meldt RetailTrends.

© Bj�rn Wylezich | Dreamstime

De berichtgeving volgt op een periode van financiële uitdagingen binnen de retailsector, waarin ook andere meubel- en woonwinkels hun strategieën herzien. Homefashion Group bekijkt hoe het de positie van Leen Bakker en Kwantum kan versterken in een veranderende markt, waarin consumentenverwachtingen, online verkoop en operationele efficiëntie een steeds grotere rol spelen.

Het onderzoek van Homefashion Group kan variëren van interne optimalisaties tot mogelijke herstructureringen of strategische samenwerkingen. Het bedrijf benadrukt dat er momenteel geen definitieve beslissingen zijn genomen en dat het proces gericht is op het veiligstellen van een duurzame toekomst voor beide merken.

Bron: RetailTrends

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer