Over het algemeen is er zeer 'goed' publiek in Knokke-Heist, fantastische initiatieven: pop-ups, health-bars, gezonde ambiance aan de strand bars en sportcentra. "Eerlijk, in augustus, voelde onze dierbare gemeente als een 'stad'. Maybe dreaming … maar een mini-Brooklyn gevoel was in town", laat een enthousiaste Rik Ruebens, eigenaar RR interieur Knokke, weten.
© RR interieur Knokke
"Zelden gevoeld en gezien, maar wat een vibes in Knokke-Heist. Het moet gezegd, weliswaar zijn er altijd klagers en zagers, maar KH bruist als nooit tevoren", zegt Rik. "Zelden zoveel jonge sportende mensen gezien, coffee cups in de straat, lachende mensen."
Het is volgens Rik duidelijk dat de maatschappij de pandemie nu echt verteerd heeft, en inzet op leasure in de meest brede zin. "Ik moet spontaan glimlachen bij de vibes van Café Loma, bij Edgar by Nathan, bij de wondermooie expo by J&O Saverys, bij de move-au-zoute en zo veel meer, te veel om op te noemen", vertelt Rik.
"Ondertussen 'herneemt' de immo handel en alle complementaire businessen. KH maw in volle glorie, finally … again", zegt Rik. "Kunnen nog veel dingen beter ? Enorm. Of course. Maar zoals altijd de beste stuurlui staan aan wal."
Rik hoopt oprecht dat, politiek KH hand in hand met, ondernemend en cultureel KH, een mooie toekomst schrijven. "Visie is key. Geen uitstel maar doen. Geen polarisering tussen K en H. Geen polarisering tussen 'chique' en 'casual', maar hand in hand", hoopt Rik.
Lees het hele verhaal via deze link.
Meer informatie:
RR interieur Knokke
www.rrinterieur.be