Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
“The Warmth of Home, Reimagined Outdoors”

Outtrade lanceert innovatief buitenmerk Wooh

Outtrade heeft een nieuw merk geïntroduceerd dat zich richt op innovatie, design en onderscheidend vermogen: Wooh. Volgens René Dijkman ontstond de wens om Wooh op te richten vanuit een duidelijke ambitie: "We wilden een merk neerzetten dat stevig verankerd is in innovatie en design. Daarbij moest het naadloos passen binnen de bredere strategie van Outtrade en zich onderscheiden in een snelgroeiende en competitieve markt."

© Outtrade | Wooh

Betekenisvolle naam
De merknaam Wooh is niet zomaar gekozen. René vertelt: "Een naam is niets zonder een verhaal dat raakt. Daarom vertaalden we de belofte van het merk in het concept 'The warmth of home, reimagined outdoors'. De essentie is 'Warmth Out Of Home', de verbinding tussen het vertrouwde comfort van binnen en de vrijheid van buiten zijn. Dit thema voedt al onze creatieve en commerciële beslissingen." De fonetische klank van Wooh geeft bovendien een speelse knipoog naar verwondering. Met Wooh wil Outtrade een sterke merkfundering neerzetten, intern en extern gedragen door medewerkers en klanten.

In een markt die vooral wordt gedomineerd door prijsgevoeligheid, vindt Outtrade het belangrijk dat Wooh klanten helpt zich te onderscheiden. "We zien veel transparantie en prijscorrectie, waardoor het lastig is voor klanten om uniek te zijn. Wooh biedt een onderscheidend merk met betaalbare designproducten", aldus René.

© Outtrade | Wooh

Design voor het buitenleven
De eerste collectie van Wooh bestaat uit producten in diverse segmenten: van vuurhaarden en terrasverwarmers tot barbecues. René benadrukt: "Onze ambitie is om betaalbare designproducten te brengen, geen topsegmentprijs, maar wel het allerbeste design voor een scherpe prijs."

Een van de spannendste fases was het kiezen van de merknaam. "Na verschillende creatieve sessies, checks op dubbelzinnigheid en beschikbare domeinen, viel alles op z'n plek met Wooh", vertelt René. De visuele vertaling kreeg een warme en vrije uitstraling door de keuze voor een handgeschreven typografie, passend bij het merkverhaal.

© Outtrade | Wooh

De toekomst van Wooh
Outtrade neemt met Wooh een strategische stap om meer innovatie en designkracht te brengen in de outdoor markt. De komende periode zal duidelijk maken hoe het merk zich ontwikkelt en klanten inspireert om het buitenleven met warmte en stijl te omarmen.

Meer informatie:
Outtrade B.V.
Meeleweg 76
7711 EP Nieuwleusen
+31(0)529-482808
[email protected]
www.outtrade.eu

Outtrade GmbH
Alt-Heerdt 104
D-40549 Düsseldorf
+49 (0)211-93676018
+49 (0)211-93676019
[email protected]
www.outtrade.eu

Gerelateerde artikelen → Zie meer