Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Ken je een interieurmannetje of -vrouwtje?"

Zoektocht naar interieurstylist leidt tot stortvloed aan reacties

Soms onderschat je de kracht van je eigen netwerk. Dat zal Leonie Labrie-Verbeek inmiddels beamen. Op LinkedIn plaatste zij een ogenschijnlijk simpele oproep: "Ken je een interieurmannetje of -vrouwtje?" De respons? Bijna 500 reacties binnen een etmaal.

Leonie, in het dagelijks leven procesoptimalisatie-expert en dagvoorzitter, deelt enthousiast dat zij en haar gezin na vier jaar pendelen eindelijk verhuizen naar Harmelen. Het huis uit 1926 vraagt om een flinke verbouwing en een goed doordacht interieurplan. Vandaar haar oproep voor een stylist of interieurarchitect, liefst iemand zonder voorliefde voor het befaamde 'sad beige'-interieur.


Bij haar LinkedIn-post had Leonie Labrie-Verbeek (zie inzet) deze afbeelding geplaatst.

De reacties stroomden massaal binnen. Van zelfstandig werkende interieurstylisten tot gerenommeerde bureaus. Namen als Inspiring Concepts, NIRA | designing interior life, Interieurstudio met Lof en Fint Interieur werden veelvuldig getipt. Daarnaast gaven bekenden uit haar netwerk direct hun eigen interieurprofessional door. Sommigen gebruikten de gelegenheid zelfs om zichzelf te pitchen.

Wat opvalt? De vraag naar creatieve interieurhulp leeft enorm én LinkedIn blijkt hiervoor een uiterst vruchtbaar platform. Binnen no-time had Labrie-Verbeek toegang tot een groot aantal experts, van kleuradviseurs tot ontwerpers met ervaring in grootschalige renovaties.

De post onderstreept een bredere trend: persoonlijke aanbevelingen blijven in de interieurbranche goud waard. Bovendien laat deze virale oproep zien hoe groot het netwerkpotentieel is wanneer je als consument, zelfs in een nichevraag, simpelweg durft te vragen.

Of Leonie inmiddels haar ideale match heeft gevonden? Dat blijft nog even in het midden. Maar wie de reacties bekijkt, kan gerust concluderen: aan goede suggesties heeft het haar niet ontbroken...

Gerelateerde artikelen → Zie meer