"Een goed interieur begint met luisteren en eindigt bij een plek waar jij je echt thuis voelt." Met die gedachte werd vorige week de laatste opnamedag van het Branding Retail-project van INretail afgerond. Deze dag stond volledig in het teken van de woonbranche.
© Marloes Hellendoorn
Tijdens de opnames werd nauw samengewerkt met studenten en docenten van het Hout- en Meubileringscollege in Rotterdam. De retailopleiding wonen die daar wordt aangeboden, is volgens de organisatie een inspirerende keuze voor jongeren die creatief zijn, graag met mensen werken en praktijkgericht willen leren.
Naast de samenwerking met het onderwijs werden er ook diverse woonwinkels bezocht. Hier spraken de betrokkenen met gemotiveerde en ambitieuze medewerkers over hun ervaringen in de sector. Volgens INretail laat dit nog maar eens zien dat retail een vak is waarin mensen kunnen groeien en bouwen aan een bijzondere loopbaan.
© Marloes Hellendoorn
Het project werd mede mogelijk gemaakt door bijdragen van onder anderen Steve de Jong, Joey van Mullem en Roos Hutte. Daarnaast verleenden onder meer Goossens Wonen & Slapen, BoConcept, Sissy-Boy en Plaisier Avantgarde Rotterdam hun medewerking aan de opnamedag.
Bron: LinkedIn