Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Marloes Hellendoorn, beleidsadviseur onderwijs INretail:

"Een goed interieur begint met luisteren en eindigt bij een plek waar jij je echt thuis voelt"

"Een goed interieur begint met luisteren en eindigt bij een plek waar jij je echt thuis voelt." Met die gedachte werd vorige week de laatste opnamedag van het Branding Retail-project van INretail afgerond. Deze dag stond volledig in het teken van de woonbranche.

© Marloes Hellendoorn

Tijdens de opnames werd nauw samengewerkt met studenten en docenten van het Hout- en Meubileringscollege in Rotterdam. De retailopleiding wonen die daar wordt aangeboden, is volgens de organisatie een inspirerende keuze voor jongeren die creatief zijn, graag met mensen werken en praktijkgericht willen leren.

Naast de samenwerking met het onderwijs werden er ook diverse woonwinkels bezocht. Hier spraken de betrokkenen met gemotiveerde en ambitieuze medewerkers over hun ervaringen in de sector. Volgens INretail laat dit nog maar eens zien dat retail een vak is waarin mensen kunnen groeien en bouwen aan een bijzondere loopbaan.

© Marloes Hellendoorn

Het project werd mede mogelijk gemaakt door bijdragen van onder anderen Steve de Jong, Joey van Mullem en Roos Hutte. Daarnaast verleenden onder meer Goossens Wonen & Slapen, BoConcept, Sissy-Boy en Plaisier Avantgarde Rotterdam hun medewerking aan de opnamedag.

Bron: LinkedIn

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer