Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
MoodLab Magazine is gericht op de interieurprofessional

Nieuw vakmagazine ziet het levenslicht

Een nieuw vakmagazine ziet het levenslicht: MoodLab Magazine. Het tijdschrift wil een creatief en strategisch fundament leggen voor een vakmagazine gericht op de interieurprofessional. Met de focus op wat is en wat komen gaat in de interieurbranche en waarbij de dynamiek van een consumentenmagazine-formule inspireert en verrast. MoodLab Magazine editie 26/27 wordt een must-read voor interieurprofessionals, leveranciers van interieurmerken en de bovengemiddeld geïnteresseerde consument in lifestyle, levend groen en interieur. Dat laten Carin Frijters en Willy van der Ende weten. Zij vormen het kernteam van MoodLab magazine I.

© Moodlab Magazine

De contouren van het Magazine zijn breed en divers. In het denktankteam zijn dan ook alle disciplines en expertises samengebracht; creatief, commercieel, vakgericht, organisatorisch en inhoudelijk.

Het team bestaat uit de volgende professionals: Judith Klute (artdirector/concept ontwikkelaar/Floramedia), André Schopman (AI-expert), Pauline Meijer (creatieve meedenker), Iris Verheijen (grafisch vormgever), Jelena Brillenburg Wurth (interieurstylist/kleurexpert/docent), Amara van der Ree (interieurontwerper), Jolanda Böhm (interieurontwerper), Daphne Wieman (interieurontwerper), Kate Maat (storyteller/brandingprofessional), Nathalie Schalke (editor/copywriter), Mariska van Wijk (conceptontwerper/fotograaf), Titia Huisman (trendforecaster/ontwerper) Sandra Keja Planken (ontwerper/curator/ kunstenaar) en Inge de Greeff (interieurontwerper/docent).

MoodLab Magazine draait om een breed scala aan actuele onderwerpen. Het magazine brengt interieurprofessionals, merken en liefhebbers samen door hen te inspireren met innovatieve concepten en creatief design. In Nederland hebben we een bloeiende community van ontwerpers, merken en professionals die hun vak op de kaart zetten, en MoodLab Magazine brengt hun talent onder de aandacht.

'Volgens trendforecastbureau WGSN is er een groeiende groep consumenten die terug wil naar fysiek en tastbaar (weg van het scherm), op zoek naar een verbeterd welzijn, echte connectie, nostalgie en sterke interesse in analoge belevenissen.' Carin Frijters en Willy van der Ende onderschrijven die behoefte en zien dit als een startsein voor MoodLab Magazine.

Meer informatie:
RetailTheater
carin@retailtheater
www.retailtheater.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer