Een nieuw vakmagazine ziet het levenslicht: MoodLab Magazine. Het tijdschrift wil een creatief en strategisch fundament leggen voor een vakmagazine gericht op de interieurprofessional. Met de focus op wat is en wat komen gaat in de interieurbranche en waarbij de dynamiek van een consumentenmagazine-formule inspireert en verrast. MoodLab Magazine editie 26/27 wordt een must-read voor interieurprofessionals, leveranciers van interieurmerken en de bovengemiddeld geïnteresseerde consument in lifestyle, levend groen en interieur. Dat laten Carin Frijters en Willy van der Ende weten. Zij vormen het kernteam van MoodLab magazine I.
© Moodlab Magazine
De contouren van het Magazine zijn breed en divers. In het denktankteam zijn dan ook alle disciplines en expertises samengebracht; creatief, commercieel, vakgericht, organisatorisch en inhoudelijk.
Het team bestaat uit de volgende professionals: Judith Klute (artdirector/concept ontwikkelaar/Floramedia), André Schopman (AI-expert), Pauline Meijer (creatieve meedenker), Iris Verheijen (grafisch vormgever), Jelena Brillenburg Wurth (interieurstylist/kleurexpert/docent), Amara van der Ree (interieurontwerper), Jolanda Böhm (interieurontwerper), Daphne Wieman (interieurontwerper), Kate Maat (storyteller/brandingprofessional), Nathalie Schalke (editor/copywriter), Mariska van Wijk (conceptontwerper/fotograaf), Titia Huisman (trendforecaster/ontwerper) Sandra Keja Planken (ontwerper/curator/ kunstenaar) en Inge de Greeff (interieurontwerper/docent).
MoodLab Magazine draait om een breed scala aan actuele onderwerpen. Het magazine brengt interieurprofessionals, merken en liefhebbers samen door hen te inspireren met innovatieve concepten en creatief design. In Nederland hebben we een bloeiende community van ontwerpers, merken en professionals die hun vak op de kaart zetten, en MoodLab Magazine brengt hun talent onder de aandacht.
'Volgens trendforecastbureau WGSN is er een groeiende groep consumenten die terug wil naar fysiek en tastbaar (weg van het scherm), op zoek naar een verbeterd welzijn, echte connectie, nostalgie en sterke interesse in analoge belevenissen.' Carin Frijters en Willy van der Ende onderschrijven die behoefte en zien dit als een startsein voor MoodLab Magazine.
Meer informatie:
RetailTheater
carin@retailtheater
www.retailtheater.nl