Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Life Outdoor Living dit jaar met een opvallende uitbreiding tijdens spoga+gafa

Life Outdoor Living pakt groots uit tijdens spoga+gafa 2025 met een vernieuwde collectie tuinmeubelen waarin comfort, design en functionaliteit samenkomen. De Nederlandse fabrikant speelt in op actuele trends en veranderend consumentengedrag met slimme, stijlvolle oplossingen voor de moderne buitenruimte.


Een sfeerimpressie van een aantal producten van Life Outdoor Living.

Een opvallende primeur is de introductie van een nieuwe framekleur: taupe. Deze warme, aardse tint sluit perfect aan bij de huidige interieur- en tuinstijlen en wordt door het merk zelf getipt als dé toekomstige bestseller. "We verwachten dat deze kleur binnen no-time de nummer één in onze collectie zal worden", vertelt René Antonissen.

"De nieuwste collectie wordt gekenmerkt door ronde, organische vormen en het gebruik van materialen zoals rope, massief teak en gevlochten structuren. Ook bouclé stoffen doen hun intrede in het outdoorsegment, een teken dat de grens tussen binnen en buiten verder vervaagt," zegt René.

"Ondanks dat het huidige tuinmeubelseizoen nog in volle gang is, zijn de verwachtingen voor de beurs positief", volgens René. Dankzij het zonnige voorjaar heeft de consument dit jaar volop interesse getoond in outdoor living en worden er goede verkopen gemeld. De deelname aan spoga+gafa is voor Life Outdoor Living dan ook van strategisch belang. Niet alleen om nieuwe producten te tonen, maar ook om het groeiende shop-in-shopconcept verder onder de aandacht te brengen bij nationale en internationale partners.

Inhoudelijk speelt het merk nadrukkelijk in op veranderende woonsituaties. "Door stijgende huizenprijzen en een toenemende voorkeur voor stedelijk wonen, worden tuinen kleiner en verhuizen mensen minder vaak", aldus René. Life Outdoor Living vertaalt deze ontwikkeling naar compacte meubelsets die niet inleveren op uitstraling of comfort. De ontwerpen zijn bovendien volledig afgestemd op langdurig gebruik, ook in het voor- en najaar, met duurzame, weerbestendige materialen en extra aandacht voor het zitcomfort.

De collecties vanaf 2027 zijn onderleiding van Taco van Kruijsen, René draagt zijn operationale taken over aan het opgeleide team. Taco is de manager van het productontwikkelingsteam en zal dit op zich nemen, aangezien dit René zijn laatste collectie is waar hij aan meegewerkt heeft.

Meer informatie:
Life Outdoor Living
Borchwerf 35
4704RG Roosendaal
[email protected]
www.lifeoutdoorliving.nl