Lesli Living uit Lichtenvoorde, vooral bekend als volumespecialist in tuinmeubelen, zet een nieuwe koers in. Met de benoeming van Dirk Spieker als directeur wil het familiebedrijf, dat al meer dan een eeuw bestaat, werken aan een zichtbaardere en krachtigere merkuitstraling. Dat vertelt hij in een interview met Tuincomfort.
Het pand van Lesli Living en directeur Dirk Spieker.
Hoewel Lesli Living beschikt over een solide positie in de markt, blijft het merk voor velen onder de radar. Spieker wil daar verandering in brengen: "Het is niet zozeer een wijziging, want het assortiment blijft zoals onze klanten dat gewend zijn. De nadruk moet meer liggen op wat wij al jaren goed doen: kiezen voor kwaliteiten die de prijsverhoging rechtvaardigen."
Volgens Spieker is er te lang bescheiden omgegaan met de sterke punten van het bedrijf, zoals de kwaliteit van de gebruikte materialen. "We werken al jarenlang met Olefin, een hoogwaardige stof die het all-weather karakter van onze kussens versterkt. Daar willen we meer nadruk op leggen."
De nieuwe directeur benadrukt dat Lesli Living een volumespecialist blijft, maar dat het tijd is om ook de meerwaarde beter te tonen. "We creëren collecties met oog voor kwaliteit binnen een vriendelijk prijssegment. Daar mag best wat meer bravoure bij. We zijn een toegankelijk familiebedrijf met nuchtere beslissingen en gevoel voor mensen."
Bron: Tuincomfort