Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Porada opent eerste Amerikaanse flagshipstore

De eerste monobrand store van Porada in New York opent zijn deuren, een voor het bedrijf belangrijke gebeurtenis die een nieuwe stap betekent in de internationalisering van het merk, een protagonist van kwaliteitsdesign made in Italy.

De locatie die is gekozen voor de nieuwe showroom bevindt zich in een van de meest emblematische wijken van de stad, aan 185 Madison Avenue in de wijk NOMAD, het kloppende hart van de Italiaanse designwijk. Deze keuze versterkt de band van het merk met de ambachtelijke traditie die voortkomt uit zijn geschiedenis.

De opening van de flagshipstore in New York is een belangrijke stap voorwaarts voor Porada, dat altijd heeft gestreefd naar een sterkere aanwezigheid op de internationale markten. Sinds 2013, het jaar waarin de showroom in het Design Centre Chelsea Harbour in Londen werd geopend, heeft het merk zijn netwerk uitgebreid met recente openingen in Casablanca (oktober 2024, in samenwerking met Divanya Luxury) en Parijs (januari 2022). De beslissing om een eigen winkel in New York te openen, bevestigt de ambitie van Porada om zich in zijn doelmarkten te positioneren en zo in te spelen op de huidige en groeiende vraag naar hoogwaardig design.

"Net als al onze flagshipstores zal ook deze winkel in New York een ontmoetingsplaats worden voor ontwerpers en architecten om hen te helpen bij hun dagelijkse werk, een referentiepunt voor de ontwikkeling van projecten en een bevoorrechte plek om klanten te ontmoeten", legt Mauro Nastri, exportmanager van Porada, uit. Hij vervolgt: "We zijn er steeds meer van overtuigd dat het van fundamenteel belang is om aanwezig te zijn in zenuwcentra die hele regio's kunnen helpen; het intensiveren van de verkoop op de Amerikaanse markt is een doel dat ook dankzij deze nieuwe opening kan worden bereikt".

De nieuwe showroom van Porada in New York belichaamt de ontwerpfilosofie van het bedrijf en roept de warmte van een Italiaans huis op door een mix van texturen, warme tinten en zorgvuldig uitgebalanceerde ruimtes. Aandacht voor detail versterkt de tactiele en visuele ervaring in het hele gebouw. De opening van de winkel versterkt de wereldwijde aantrekkingskracht van Made in Italy en benadrukt het vermogen van Porada om innovatie en traditie te combineren en zo wereldwijd verfijnde ontwerpoplossingen te leveren. De indeling, materialen en sfeer sluiten aan bij de esthetische waarden en internationale groeistrategie van het merk.

Meer informatie:
Porada
[email protected]
www.porada.it

Publicatiedatum: