Via het programma Radar heeft Velderhof, bekend om zijn sta-op-stoelen voor ouderen, kennisgenomen van een aantal klachten over het verkoopproces in de winkels. Naar aanleiding van de uitzending heeft de meubelwinkel hierop gereageerd.
In de door Radar uitgezonden verkoopgesprekken is te zien dat sommige medewerkers uitspraken hebben gedaan die volgens het bedrijf niet passen bij de waarden en werkwijze van Velderhof. "Klanttevredenheid staat bij Velderhof hoog in het vaandel en wij hebben in de uitzending nadrukkelijk afstand genomen van deze uitspraken. Wij bieden nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ongemak of het vervelende gevoel dat dit bij klanten heeft veroorzaakt."
Tevens wil Velderhof het hier niet bij laten. "Tijdens de uitzending hebben we klanten uitgenodigd om contact met ons op te nemen als zij een negatieve ervaring hebben gehad. Wij staan klaar om samen tot een passende oplossing te komen. Daarnaast hebben we maatregelen genomen om onze dienstverlening verder te verbeteren en herhaling in de toekomst te voorkomen."
Meer informatie:
Velderhof
0499 729 366
[email protected]
www.velderhof.nl