Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Roland Palmer blaast Blokker nieuw leven in met oudgedienden aan zijn zijde

Roland Palmer, voormalig topman van Blokker Holding, werkt aan een comeback van de iconische winkelketen. Daarbij vertrouwt hij op bekende gezichten uit het verleden: oud-directeuren Jack Peters en Fred Letschert spelen een rol in de herstart, net als voormalig verkoopmanager Peter Swenneker.

© DreamstimeRoland Palmer, voormalig topman van Blokker Holding.

Palmer, die tussen 2011 en 2015 aan het roer stond van Blokker Holding, kocht eind vorig jaar de merknaam terug nadat de keten failliet ging. Zijn doel is om opnieuw Blokker-winkels te openen, in samenwerking met de overgebleven franchisenemers.

Hoewel het trio geen inhoudelijke uitspraken doet over hun plannen, blijkt uit LinkedIn-berichten dat de voorbereidingen in volle gang zijn. Een nieuwe medewerker van Blokker spreekt over "aan de weg timmeren" om het merk opnieuw op de kaart te zetten.

Tijdens zijn eerdere periode als CEO werkte Palmer intensief samen met Peters en Letschert aan een modernisering van de formule. Die pogingen liepen destijds spaak door interne weerstand. Na hun vertrek vonden Palmer en Peters elkaar later bij Alibaba. Inmiddels zijn beiden weer terug in het Nederlandse retaillandschap, met Blokker als gezamenlijke missie.

Bron: RetailTrends

Publicatiedatum: