Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jessica’s Woonshop viert tienjarig bestaan

Jessica, eigenaar van Jessica's Woonshop in Oud Rijswijk, vierde op 28 februari haar tienjarig jubileum. Al als meisje van twaalf ontdekte ze haar passie voor interieur en styling. Na haar vakopleiding in manager wonen en stages in de branche, besloot ze voor zichzelf te beginnen. In 2015 nam ze de zaak over van John en Wilma van Alff, die na twintig jaar hard werken op zoek waren naar een opvolger. Jessica hernoemde de winkel naar Jessica's Woonshop en zorgde voor een nieuwe inrichting, maar de service bleef hetzelfde.


Jessica was ongeveer twaalf jaar oud toen ze haar moeder regelmatig hielp met huishoudelijke taken. Dit hield in dat de meubels vaak van plek werden veranderd. "Ik wist toen al dat ik interieur en styling leuk vond," vertelt ze lachend in een interview met Rodi.nl. "We gingen toen naar een open dag van het Hout en Meubilering College. Ik was meteen verkocht, dit was wat ik wilde doen."

Mooie ervaringen
In de afgelopen tien jaar heeft Jessica veel mooie ervaringen opgedaan, zoals het inrichten van gemeenschappelijke ruimtes voor een woongroep voor mensen met een beperking in Wateringen. Ze voelt zich thuis in Oud Rijswijk, waar ze als ondernemer goed samenwerkt met andere winkeliers. Daarnaast is ze ook een erkend leerbedrijf en vindt ze het belangrijk om jonge mensen op te leiden en als voorbeeld te dienen.

Jessica's succes in de afgelopen tien jaar is te danken aan haar persoonlijke benadering van klanten, waarbij ze luistert naar hun wensen en hen van A tot Z helpt. Ook het vakmanschap van haar medewerkers speelt een belangrijke rol in haar succes.

Bron: Rodi.nl

Feel Good Radio & TV ging vorige week met een camera langs:

Publicatiedatum: