Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Succesvolle VAKdagen in De Woonindustrie: merken trekken aandacht en scoren orders

De Voorjaarsvakdagen in De Woonindustrie hebben wederom hun waarde bewezen als dé ontmoetingsplek voor de interieurbranche. Met volle showrooms, een breed aanbod aan merken en een uitstekende sfeer werd er volop inspiratie opgedaan en stevig zaken gedaan. Het wegvallen van IMM Cologne bood nieuwe kansen en De Woonindustrie wist die optimaal te benutten. Met ruim 30 nieuwe merken naast het bestaande aanbod was er geen vierkante meter onbenut en bruisten de gangen van bedrijvigheid. Van exclusieve modellen die hun weg vonden naar de markt tot grootschalige orders die direct werden vastgelegd—de handel floreerde in De Woonindustrie.

Drukke start en succesvolle dagen
Al op vrijdag, nog vóór de officiële opening, werden de eerste inkoopbeslissingen genomen door groeperingen die de nieuwste collecties kwamen bekijken. Exposanten zetten de laatste puntjes op de i in hun showrooms en konden rekenen op een sterke start. Tijdens het Woon & Interieur Event op zondag stroomden consumenten en opmerkelijk, ook veel vakbezoekers binnen, enthousiast om de nieuwste trends en collecties te ontdekken. De drie opvolgende Vakdagen bleken evenzo succesvol.

Handel, merken en Dromenland
De Voorjaarsvakdagen draaiden om vernieuwing, samenwerking en zakelijke kansen. Naast gevestigde merken presenteerden ruim 30 nieuwe namen zich aan een breed publiek, wat zorgde voor een gevarieerd en inspirerend aanbod. Het nieuwe slapencollectief Dromenland liet bezoekers kennismaken met de nieuwste ontwerpen en innovaties op het gebied van slaapcomfort. Vier dagen lang was het een trekpleister binnen de beurs, met veel interesse, waardevolle connecties en concrete orders als resultaat.

Een beursbezoek als totaalbeleving; gezellig en inspirerend
Voor vakbezoekers waren de Voorjaarsvakdagen meer dan alleen een zakelijke aangelegenheid; het was een complete ervaring. Van ambachtelijke wafels en loaded hotdogs tot barista-koffie en versgebakken boulangerie-lekkernijen—het culinaire aanbod was ruim en veelzijdig. En dat alles, gratis! De enquêtecijfers spreken voor zich: de verzorging en het aanbod werden gemiddeld beoordeeld met een ruime 8. "Volledig bezet, volle en vernieuwde showrooms en een positieve vibe" was de meest gehoorde feedback.

De Woonindustrie Awards: erkenning voor uitblinkers
Een hoogtepunt van de Voorjaarsvakdagen was ook dit keer de uitreiking van de De Woonindustrie Awards. Jaarlijks worden deze prijzen toegekend aan exposanten die zich onderscheiden in marketing, showroombeleving, innovatie en teamspirit. Dit jaar vielen de volgende merken in de prijzen:

Meest inspirerende team: Passe Partout
Master in Marketing: Mobitec
Mooiste showroom: Dutch Sofa Company
Beste social media: Infiniti
Meest innovatieve product: Ventilated Pocketveer – Aya of Sweden

Met hun onderscheidende prestaties zijn deze merken hét visitekaartje van De Woonindustrie voor het komende jaar.

Vooruitblik
De succesvolle editie van de Voorjaarsvakdagen benadrukt opnieuw de waarde van De Woonindustrie als breed fysiek platform voor de interieurbranche. Drukbezochte showrooms, sterke orders en een gezellige en inspirerende sfeer maken De Woonindustrie tot een onmisbare ontmoetingsplek waar merken en handel samenkomen. De voorbereidingen voor de Najaarsvakdagen op 7-8-9 & 15-16 september 2025 zijn in volle gang en de verwachtingen zijn hoog. De belangstelling voor deelname is groot en er zijn voorbereidingen om ook weer De Beursfabriek bij de beurs te betrekken. Eén ding is zeker: de interieurbranche beweegt volop, De Woonindustrie beweegt mee en blijft daardoor hét kloppende hart van de sector.

Meer informatie:
De Woonindustrie
www.dewoonindustrie.nl

Publicatiedatum: