Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Meubelbeurs Brussel kondigt interne wijzigingen aan in aanloop naar editie 2025

De Meubelbeurs Brussel gaat het nieuwe jaar in met enkele belangrijke interne verschuivingen binnen het team. Na vijftien succesvolle jaren verlaat Thomas Hibert, communicatie- en marketingmanager, de organisatie. Hibert was een drijvende kracht achter de marketing- en communicatie-inspanningen van de beurs en heeft een grote bijdrage geleverd aan de groei en positionering van het evenement. De organisatie bedankt hem voor zijn inzet en wenst hem en zijn partner Aline veel succes bij hun nieuwe uitdaging bij LookUp.green.


Glenn De Maeseneer, managing director van Meubelbeurs Brussel.

Ondertussen wordt er volop gewerkt aan de voorbereiding van de Meubelbeurs 2025, die plaatsvindt van 2 tot en met 5 november. In dit kader verwelkomt het team enkele nieuwe en vertrouwde gezichten in versterkte rollen. Ines Van Craenenbroeck heeft haar positie binnen de organisatie verstevigd als In-House Designer en IT Manager. Van Craenenbroeck was al langer betrokken bij het ontwikkelen van de Trend-gangen en concepten zoals het Belgian Design Island. In haar nieuwe rol zal zij zich richten op de verdere ontwikkeling en vernieuwing van bestaande concepten, marketingstrategieën en exposantentools.

Daarnaast heeft Carl Vanginderhuysen, sinds vorig jaar actief als Operations Manager, in 2024 de operationele coördinatie van de beurs op zich genomen. Naast zijn verantwoordelijkheden voor de Kant & Klaar Standenbouw staat hij in voor de algehele op- en afbouw van de Meubelbeurs. Bezoekers en exposanten kunnen in de toekomst ook via de sociale media van de Meubelbeurs regelmatig updates van hem verwachten.

Voor persgerelateerde communicatie is algemeen directeur Glenn De Maeseneer voortaan het eerste aanspreekpunt. Bovendien is de organisatie op zoek naar een deeltijds office manager ter ondersteuning van de verdere groei en ontwikkeling van de Meubelbeurs Brussel. Verdere details hierover volgen later.

Meer informatie:
Meubelbeurs Brussel
www.meubelbeurs.be

Publicatiedatum: