De afgelopen dagen vonden bij ETC. in Culemborg een succesvolle Consumentendag en de Design Experience plaats. In een gesprek met eigenaren Len en Linda de Koster werd al snel duidelijk: de energie en het enthousiasme van zowel bezoekers als exposanten waren volop aanwezig. Dankzij de positieve sfeer, een gericht publiek en nieuwe exposanten begon het jaar veelbelovend. In 2025 blijft het doel van ETC. het bieden van een platform voor zowel de interieurprofessional als de consument – een platform dat inspireert, stimuleert en gedreven wordt door innovatieve ideeën.
Eigenaren Linda en Len de Koster in de entree van het ETC. te Culemborg.
Consumentendag en Design Experience
Op zondag 9 februari trok de Consumentendag een mooi en geïnteresseerd publiek, dat doelgericht de stands bezocht. De Design Experience op 10 en 11 februari werden eveneens druk bezocht, met volle stands en veel interactie tussen exposanten en professionals. De inspirerende gesprekken en nieuwe ideeën zorgden voor een frisse dynamiek binnen het designcentrum.
ETC. blijft zich ontwikkelen om een compleet en gevarieerd aanbod van hoogwaardige interieurcollecties te bundelen in een allesomvattend collectief. Exposanten worden aangemoedigd hun stands te vernieuwen en bezoekers telkens weer te verrassen. Linda deed inspiratie op bij Paris Déco Off, waar in de Franse hoofdstad de nieuwste stoffen en materialen werden gepresenteerd. De trends en interieuritems die ze daar spotte, verwerkte ze in de entree van het pand. "Net als in de mode zien we deze trends steeds vaker terug in het interieur. Dit vertalen wij naar de aankleding van ons pand," aldus Linda de Koster.
V.l.n.r.: Koen en Danny Christiaans en Lyes Roling van Lux Deco Blinds. Ze richten zich met de nieuwe showroom op het B2B publiek en het hogere segment.
Nieuwe exposanten en groeiende rol van kunst
ETC. blijft groeien en vernieuwen, met nieuwe en grotere stands die een frisse uitstraling geven aan het designcentrum voor de professionele bezoekers. Daarnaast neemt kunst een steeds prominentere plek in. Steeds meer kunstenaars zien ETC. als een kans om interieurprofessionals te bereiken, wat resulteert in waardevolle samenwerkingen, zo ook met exposanten onderling.
Het inspiratiecentrum verwelkomde dit jaar vier nieuwe exposanten, namelijk Lush Living, Lux Deco Blinds, All2Design en Tile Embassy. Buiten was een gast exposant te vinden die buitenkeukens presenteerde en een vernieuwend concept van sauna's.
Nieuwe exposant Lush Living met links betrokkene Jhon Campo en eigenaar Dicky Ypes. ''De stijl en uitstraling van het ETC. past bij onze jonge brand.''
Ook introduceerde het ETC. begin dit jaar haar nieuwe logo en website. Volgens Len een krachtig, herkenbaar en veelbetekenend beeldmerk, onderstreept waar het ETC. voor staat: kwaliteit, inspiratie en een breed aanbod voor interieurprofessionals. Niets meer en niets minder!
Links Jan-Willem Revet met Jaco Snip van nieuwkomer All2Design, die de Italiaanse merken Fantin en fantoni vertegenwoordigen.
Volgens Len staan geïnteresseerden in de (wacht)rij om zich als exposant aan te sluiten bij het ETC., het platform dat inspireert en gedreven wordt door innovatieve ideeën. ''Wat we neer hebben gezet ben ik ook enorm trots op en dat pakt niemand meer van ons af!''
Jacobine Jonker van Tile Embassy presenteert de unieke producten in haar nieuwe showroom in het ETC. ''Deze stap is met name gemaakt om meer naamsbekendheid aan mijn bedrijf te geven.''
Meer informatie:
ETC.
Randweg 20
4104 AC Culemborg
+31 345 51 96 46
[email protected]
www.etc-dc.com