Kave Home heeft 2024 met een recordomzet van €262 miljoen afgesloten. Dat is een stijging van 33% ten opzichte van 2023. Het bedrijf breidde in het afgelopen jaar uit naar 146 verkooppunten op vijf continenten.
Kave Home opende 12 flagship stores in Europa, waaronder vestigingen in de designwijken van Parijs en Milaan. De wereldwijde aanwezigheid groeide naar 46 landen, met nieuwe winkels in Brisbane, Boekarest, Réunion en Mauritius.
De productie in Spanje werd versterkt en alle bekleding wordt nu geproduceerd in Yecla. Duurzaamheid bleef een prioriteit, aangezien het bedrijf voor het tweede opeenvolgende jaar CO2-neutraliteit bereikte voor Scope 1- en Scope 2-emissies en slaagde voor de jaarlijkse FSC-audit.
Kave Home verdiepte zijn betrokkenheid bij kunst en vakmanschap door middel van initiatieven zoals de tweede editie van "Kave Gallery" en het leeszaalproject bij Fundació Miró. Het merk nam ook deel aan "Fuori Salone" met de "Panta Rei" installatie van kunstenaar Daniele Papuli, die meer dan 7.000 bezoekers trok.
Vooruitkijkend naar 2025 plant Kave Home verdere internationale expansie, met zeven nieuwe flagship stores in Frankrijk, Italië en Spanje, naast het betreden van negen nieuwe markten en de toevoeging van 40 extra verkooppunten.
Bron: LinkedIn.