Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Veronique de Bos-Lentjes nieuwe Manager Marketing & Communicatie bij Auping

Veronique de Bos-Lentjes is per 1 oktober 2024 aangesteld als Manager Marketing & Communicatie bij Koninklijke Auping. In haar nieuwe rol is zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van de integrale marketing-, PR- en communicatiestrategie van het merk. Met haar uitgebreide ervaring in merkstrategie, gedragspsychologie en marketingcampagnes brengt zij waardevolle inzichten mee naar het Nederlandse merk, dat zich onderscheidt als koploper in circulariteit en recent een nieuwe positionering lanceerde.

De Bos-Lentjes heeft een achtergrond in communicatiewetenschap en een diepgaande interesse in psychologie en consumentengedrag. In haar recente functie als Senior Gedragsexpert Marketing & Beïnvloeding bij Sue & the Alchemists hielp zij diverse opdrachtgevers - van multinationals tot NGO's - met strategische vraagstukken rondom merkpropositie en communicatie door gedragsinzichten te vertalen naar effectieve strategieën. Daarvoor was zij Merk en Marketingcommunicatie Manager bij Centraal Beheer, waar zij onder andere verantwoordelijk was voor de merk- en marketingstrategie, nieuwe positionering en merkcampagnes, waaronder de iconische 'Even Apeldoorn bellen'-campagne. Ook werkte ze jarenlang bij de Maag Lever Darm Stichting als Marketing Communicatie Adviseur en Relatiemanager Zakelijke Markt.

Dijana Husedinovic, CMO van Auping: "Veronique brengt een combinatie van strategisch inzicht, ervaring met gedragspsychologie en creativiteit. We zijn ervan overtuigd dat zij met haar expertise ons merk kan versterken en kan helpen om consumenten nog beter te bereiken in een competitieve markt."

Veronique de Bos-Lentjes: "Auping is een prachtig merk met een duidelijke visie op duurzaamheid en innovatie. Ik kijk er enorm naar uit om samen met het team bij te dragen aan de strategische koers en ervoor te zorgen dat we zowel op emotioneel als functioneel niveau relevant zijn én blijven voor de consument."

Meer informatie:
Auping
www.auping.nl

Publicatiedatum: