Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Partnership Lowlands en Ikea bekroond

Tijdens de uitreiking van de European Festival Awards 2025 ontving Lowlands de 'Brand Activation Award' voor een samenwerking met Ikea. De prijs werd toegekend voor de activatie DRÖMLAND, die festivalgangers een ervaring bood om even te ontsnappen aan de drukte van het festival.



DRÖMLAND bestond uit een dôme met een gigantische Ikea-slaapkamer waar bezoekers een 15-minuten durende powernap konden nemen, begeleid door een 360-graden videoprojectie en soundscapes. Deze activatie werd positief ontvangen door het publiek, dat de ervaring gemiddeld een 8,5 gaf in een publieksonderzoek van Lowlands. Het initiatief kreeg daarnaast veel media-aandacht voor en na het festival.

Eric van Eerdenburg, festivaldirecteur van Lowlands, benadrukte het succes van de activatie als een waardevolle aanvulling voor zowel festivalbezoekers als de marketingdoelstellingen van Ikea. Noor Hooijdonk van Ikea noemde het project een "droom" en prees de inzet van hun team en de positieve reacties van de bezoekers.

Bron: Sponsor Report

Publicatiedatum: