Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Walter de Corte en Mark Smith van Elstead Lighting:

'Europese succes van Elstead komt door een gebrek aan vergelijkbare producten'

Na hun recente succes op Decorex en Warsaw Home & Contract, blijft het team van Elstead Lighting zijn weg banen in een uitdagende markt. InteriorDaily sprak met Walter de Corte, Managing Director voor Europa, en Mark Smith, Sales Director voor het Verenigd Koninkrijk en Ierland, om meer te weten te komen over de recente beurzen van het merk en de uitbreiding in de huidige markt.

'De reden voor het succes van Elstead in Europa,' zegt Walter, 'is dat er eigenlijk geen vergelijkbare producten zijn. Wij hebben exclusiviteit in de distributie. Dat is anders dan bij concurrenten die hun productselecties in Aziƫ maken. Binnen een paar maanden zijn er meerdere leveranciers die hetzelfde product aanbieden. Dan draait het om wie het eerst op de markt is en hoe snel de productlevenscyclus verloopt....'

Lees hier het volledige interview op InteriorDaily!


Walter de Corte.