Adwise - Your Digital Brain en de Comafin Groep BV zijn genomineerd voor de Dutch Search Awards 2024 in de categorie Beste SEO lokale campagne. Deze jaarlijkse award uitreiking erkent de meest innovatieve en succesvolle strategieën in de Nederlandse marketingindustrie.
De nominatie is te danken aan een gezamenlijke lokale SEO-strategie, ontwikkeld voor de woonformule Aanhuis.nl, waarmee perfect wordt ingespeeld op de lokale zoekvraag van consumenten in Google. Door productnamen te combineren met plaatsnamen en te focussen op steden of plaatsen met het hoogste zoekvolume binnen het verzorgingsgebied, wordt de online vindbaarheid van fysieke winkels gemaximaliseerd. Deze aanpak stelt Aanhuis.nl in staat om niet alleen beter gevonden te worden, maar ook effectiever in te spelen op de behoeften van lokale klanten met meer winkelbezoek en naamsbekendheid tot gevolg.
Een sterke strategie voor lokale impact
"De samenwerking tussen Adwise en de Comafin Groep BV heeft geleid tot een technisch sterk en strategisch plan waarmee we de lokale zoekvraag naar een hoger niveau tillen", zegt Steven Keuper, Digital Marketing Specialist van onder meer Aanhuis.nl. "Het is een eer dat onze aanpak niet alleen effectief is gebleken, maar nu ook wordt erkend door de jury van de Dutch Search Awards."
De Dutch Search Awards worden uitgereikt aan initiatieven die innovatie en originaliteit combineren om de Nederlandse search marketingwereld vooruit te helpen. Meer dan 80 onafhankelijke juryleden hebben alle ingezonden cases beoordeeld en benadrukten de kracht van het technische plan dat door Adwise en de Comafin Groep BV is ontwikkeld.
Naast Adwise, Comafin Groep BV en Aanhuis.nl zijn genomineerd in deze categorie: Clickables & Play-In Utrecht, HEMA, MvH Media & Lucardi, Netprofiler & Decokay, Stars of the Net & SanitairSuperShop, enhello & IdeaalCatering.
Meer informatie:
Adwise - Your Digital Brain
[email protected]
www.adwise-agency.com
Comafin Groep BV
www.comafin.nl