Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hornbach gaat in campagne op zoek naar ‘De Beste Klusser van Nederland 2024’

Hornbach heeft de aftrap gegeven voor 'De Beste Klusser van Nederland 2024', de grootste kluscompetitie van het land. Met een uitgebreide multimediale campagne roept de doe-het-zelfketen alle enthousiaste klussers en professionals op om deel te nemen en te strijden voor de prestigieuze 'Gouden Hamer'. De eindstrijd vindt plaats op zaterdag 23 en 30 november om 18.00 uur op RTL 7. Dit is de zevende editie van de competitie, die wordt georganiseerd in samenwerking met RTL en Ad Alliance.



Maarten Post, Hoofd Inkoop & Marketing bij Hornbach, benadrukt het belang van deze competitie: "Onder de noemer 'de beste klussers kopen in bij de beste bouwmarkt' is er maar één bouwmarkt die deze prijs kan uitreiken. Elke dag weer verwelkomen we talrijke klussers in onze vestigingen, waar ze alles vinden wat ze nodig hebben om indrukwekkende projecten te realiseren. Het zijn de 'normaalste' mensen die met blote handen grote resultaten boeken. Wij vinden dat deze helden het grootste podium en alle eer verdienen."

Tijdens de competitie zullen de 40 beste klussers van Nederland te zien zijn in een spannend tv-format, waarin ze uitdagende klusprojecten aanpakken. "Bloed, zweet, tranen, tegenslagen en overwinningen volgen elkaar in hoog tempo op", voegt Post toe. "Dat gaat gepaard met veel humor, vakmanschap en kennis."

Samenwerking met RTL en Ad Alliance
De competitie wordt versterkt door een nieuwe samenwerking met RTL en Ad Alliance, waarbij Hornbach niet alleen op zoek gaat naar 'De Beste Klusser van Nederland', maar ook een miniformat genaamd 'Klushelden' lanceert. Jan Bartelings, Content & Business Manager bij RTL, vertelt: "Hornbach is een merk met een bijzondere ambitie. We zijn verheugd om samen te werken en klussers in de schijnwerpers te zetten."

Inschrijvingen en finale
In oktober heeft Hornbach een landelijke campagne gelanceerd om klussers aan te moedigen zich in te schrijven voor de competitie. Deelname is mogelijk via de campagnepagina www.debesteklusservannederland.nl, waar deelnemers foto's en video's van hun projecten kunnen uploaden. De 40 meest indrukwekkende inzendingen gaan eind november de strijd met elkaar aan in de finale, die in twee delen wordt uitgezonden. Een vakjury zal de winnaar bepalen, die de felbegeerde titel, eeuwige roem en de 'Gouden Hamer' in ontvangst mag nemen.

Meer informatie:
Hornbach
www.hornbach.nl

Publicatiedatum: