Monks is geselecteerd als het vaste bureau voor de nieuwe merkcampagne van Zuiver, een naar eigen zeggen toonaangevende speler op het gebied van tijdloos en toegankelijk design en interieurontwerp. De samenwerking richt zich op de lancering van de 360 graden campagne, getiteld 'Elevated Living', die in oktober van dit jaar van start gaat. Het doel is om de positionering van Zuiver in Nederland te versterken en het merk dichter bij zijn doelgroep te brengen. Dat meldt Fonk.
Maarten Dubbelman, Head of Marketing van Zuiver Interior Group, benadrukt het belang van de samenwerking: "De nieuwe samenwerking met Monks zijn we aangegaan voor onze nieuwe merkcampagne. Met 'Elevated Living', vertellen we een fris en innovatief verhaal waarin onze kernwaarden van tijdloos en toegankelijk design centraal komen te staan. De creatieve expertise van Monks en een gedeelde visie, maken hen de perfecte partner om 'Elevated Living' tot leven te brengen. In deze campagne worden niet alleen onze producten in het zonnetje gezet, maar laden we de emotional benefit voor ons publiek, opeen creatieve manier. We zijn erg enthousiast over het resultaat en kijken uit naar de impact."
Bron: Fonk