Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Ikea lanceert eigen kledingcollectie ter gelegenheid van veertigjarig bestaan in België

Ikea lanceert een eigen streetwearcollectie, geïnspireerd door eerdere succesvolle kledinglijnen van winkels zoals Lidl, Aldi en Zeeman. Deze collectie, genaamd AURTIENDE (Zweeds voor "oorsprong"), zal exclusief in België verkrijgbaar zijn en bevat items bedrukt met het herkenbare Ikea-logo, dat inspeelt op de huidige logomania-trend onder jongeren.



De collectie omvat unisex kledingstukken, waaronder T-shirts, hoodies en vissershoedjes. Voor de campagne worden geen professionele modellen ingezet; in plaats daarvan dragen medewerkers van Ikea de kleding in de promotionele beelden. De fotoshoot vond plaats in Ikea Gent, waarbij samengewerkt werd met lokale creatieven zoals fotograaf Jules Emile en styliste Vincent Van Laeken.

De collectie is vanaf 1 oktober in beperkte oplage beschikbaar en uitsluitend online te koop via Ikea.be.

Meer informatie:
Ikea België
www.ikea.be

Publicatiedatum: