Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Directeur Digitaal & Technologie Jurre Mulder van Intergamma:

‘Rol fysieke winkel is groter dan ooit’

Intergamma, het moederbedrijf van Gamma en Karwei, ziet een rooskleurige toekomst voor fysieke winkels ondanks de groei van e-commerce. Jurre Mulder, Directeur Digitaal & Technologie bij Intergamma, legt in een interview met Emerce TV uit dat het fysieke kanaal een steeds belangrijkere rol speelt nu de e-commercemarkt volwassen wordt en onder druk staat door prijs- en kostenstijgingen.



Mulder benadrukt dat Intergamma's kracht ligt in een sterke omnichannelstrategie. Terwijl commodities vaak via e-commerce worden verkocht, vereisen complexe klussen zoals vloerleggen persoonlijke service en advies, iets waar fysieke winkels een onmisbare rol in spelen. "Research online, purchase offline is bij ons heel sterk," aldus Mulder, die aangeeft dat het samenspel tussen online en offline kanalen essentieel is.

De focus van Intergamma blijft op de huis- en tuinmarkt, een markt die volgens Mulder drie keer groter is dan de klusmarkt. Ondanks de opkomst van marktplaatsen en pure e-commerce spelers, voorziet het bedrijf geen afname in het aantal winkels in Nederland en Belgiƫ.

Bron: Emerce

Publicatiedatum: