Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Drie duurzame labels in één showroom op De Woonindustrie
Trendy meubels, geweven vinyltegels en ecologische vloerkleden
Tijdens de VAKdagen is Jhon Campo, met meer dan 30 jaar ervaring in de interieurbranche, een van de nieuwkomers op De Woonindustrie. Als agent vertegenwoordigt hij met andere partners op de eerste etage in showroom B043 de merken Oneflor, Louis de Poortere en Zianetti. "Mooi dat we het hier met z'n drieën staan, waardoor we de kosten kunnen delen en voor een huurperiode van achttien maanden een en ander kunnen uitproberen", geeft Campo aan.
John van de Pol en Jhon Campo die samen het label Zianetti vertegenwoordigen.
In de stand worden de duurzame en trendy meubels van Zianetti gepresenteerd, naast de ecologische collectie Ecorugs van Louis de Poortere, gemaakt van gerecycled polyester als onderdeel van hun Take Care Program. Ook wordt LOOM+ Lock van Oneflor getoond, een product met dimensionale stabiliteit, gecertificeerde lage VOC's en volledig recyclebaar.
Met Zianetti staat hij binnenkort ook op Orgatec, waar hij dezelfde kast met afneembare fronten (zie bovenstaande foto) zal presenteren op het duurzaamheidsplein. Hier is hij erg enthousiast over.
Hoewel het tijdens de VAKdagen wat rustiger was, ziet Campo het op de lange termijn positief in: "Het draait uiteindelijk om het hele jaar en we zien wel wat dat zal brengen. Je ziet overigens in Nederland dat steeds meer winkeliers hun overvolle showrooms sluiten of dat klanten alleen op afspraak welkom zijn. Dat lijkt me geen goede ontwikkeling. Als winkelier kun je je beter richten op een segment waardoor je als ondernemer goed kunt laten zien waar je precies voor staat", besluit Jhon Campo.