Jell-O, het merk dat beroemd is om zijn kleurrijke snoepgoed, betreedt de wereld van interieurdecoratie met The Jelly Collection – een lijn van speels en gedurfd opblaasmeubilair geïnspireerd door klassieke Jell-O-vormpjes.
Foto: Amazon.
Dit jaar valt op hoe gelatine-geïnspireerde decoraties, schoonheids- en modetrends in opkomst zijn, vooral onder Gen-Z en Millennials. Ook opblaasbaar meubilair maakt een comeback, waarbij kinderachtige nostalgie wordt gemengd met hedendaags comfort en stijl. The Jelly Collection sluit hier naadloos op aan.
De stoelen zijn beschikbaar in vier levendige kleuren—geel, groen, rood en oranje—die elk een van Jell-O's populaire smaken vertegenwoordigen: citroen, limoen, aardbei en sinaasappel. Elke stoel is uitgerust met een ingebouwde Jell-O bekerhouder die precies past voor een Ready-to-Eat Jell-O Gelatin cup, zodat je makkelijk van je favoriete snack kunt genieten terwijl je ontspant.
"Jell-O is al meer dan 150 jaar een centraal onderdeel van blije familiemomenten", zegt Tyler Parker, Brand Manager Desserts bij Kraft Heinz. "Met The Jelly Collection vieren we niet alleen onze rijke geschiedenis, maar brengen we die tot leven voor de gezinnen van vandaag. Door ons erfgoed te combineren met een moderne twist, nodigen we consumenten uit om de speelse geest te omarmen die Jell-O tot een geliefde favoriet heeft gemaakt voor generaties."
Meer informatie:
The Kraft Heinz Company
www.ir.kraftheinzcompany.com