Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
CEO Henk Teunissen van het internationale interieurlabel:

"Dit is het nieuwe Rivièra Maison, zo willen wij meubelplatforms in Europa neer gaan zetten"

Rivièra Maison, dat onder leiding van CEO Henk Teunissen staat, zet een grote stap voorwaarts in de Europese meubelmarkt met de introductie van een innovatief meubelplatform. Dit initiatief, dat Henk "het nieuwe Rivièra Maison" noemt, markeert het begin van een reeks samenwerkingen met gerenommeerde meubelbedrijven in Europa, te beginnen met Eijerkamp. Deze samenwerking heeft geresulteerd in een exclusieve collectie die de sterke punten van beide merken weerspiegelt, zoals ook in onderstaande video is te zien.


Kijkje bij Eijerkamp, waar de nieuwe collectie van Rivièra Maison staat te pronken.

De samenwerking met Eijerkamp, een bedrijf met een rijke historie en een sterke marktpositie in Nederland, wordt gezien als een belangrijke mijlpaal. Deze samenwerking tussen twee familiebedrijven, die beide een lange geschiedenis en een passie voor meubeldesign delen, heeft geleid tot de creatie van twee unieke winkelplatforms in Zutphen en Veenendaal. Deze platforms bieden klanten de mogelijkheid om de gezamenlijke collectie te ervaren in een setting die de visie van beide merken op wonen en interieurdesign uitdraagt.

De families Teunissen en Eijerkamp, samen met de creatieve teams achter beide merken, hebben nauw samengewerkt om een collectie te ontwikkelen die niet alleen de markt zal verrijken, maar ook de manier waarop consumenten over meubelaankopen denken, zal veranderen. De introductie van de Vicenza-bank, die al veelbelovend lijkt te zijn, onderstreept de ambitie om producten te leveren die comfort en stijl combineren. Naast het creëren van unieke meubelstukken, richt Rivièra Maison zich ook op het verbeteren van de klantbeleving door middel van digitale tools die het mogelijk maken voor wholesaleklanten om complete interieurs te ontwerpen. Dit digitale aspect, samen met de fysieke ervaring in de winkels, vormt een integraal onderdeel van de strategie om te innoveren in de meubelindustrie.



Wil je een afspraak inplannen om de showroom in Amsterdam te bezoeken? Neem dan contact op met het salesteam via [email protected] voor het maken van een afspraak.

Wil je dealer worden van Rivièra Maison? Klik dan hier voor meer informatie.

Rivièra Maison neemt komende week deel aan Maison&Objet (van 5 - 9 september). De nieuwe collectie is te bewonderen in hal 6: E46-F45

Meer informatie:
Rivièra Maison
www.rivieramaison.com

Publicatiedatum: