Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

CEO Isabelle Vermeir van Ixina: “Sinds de pandemie is de keuken het hart van de woning”

De keukenmarkt blijft evolueren, constateert Isabelle Vermeir, CEO van keukenretailer Ixina. Met 61 winkels in België, blijft de keten uitbreiden, gesteund door een sterk franchisemodel. De franchisenemers zijn actief betrokken bij deze duurzame koers, met opleidingen en aanpassingen in het commercieel discours. "Ook voor mensen met kleinere budgetten is duurzaamheid belangrijk", benadrukt Vermeir.

Na de pandemie is de keuken belangrijker geworden in het dagelijks leven. "Sinds corona is de keuken het hart van de woning", zegt Vermeir. Mensen besteden nog steeds aandacht aan renovaties, al letten ze meer op hun budgetten. De keuken blijft echter een prioriteit bij verbouwingen. Dit jaar openden al twee nieuwe vestigingen en er staan meer openingen gepland. Vermeir benadrukt dat Ixina een merk is voor elk budget, met keukens variërend van €5000 tot €25.000.


Isabelle Vermeir, CEO van keukenretailer Ixina.

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer