Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lidl opent bouwmarkten voor eigen merk

Lidl heeft zelfstandige winkels geopend die volledig in het teken staan van hun doe-het-zelfmerk Parkside. Dit initiatief is bedoeld om het merk sterker te positioneren bij consumenten.

Recent opende Lidl een 100 m² grote bouwmarkt in een winkelcentrum in Bytom, Polen, waar klanten het volledige Parkside-assortiment kunnen vinden. Ook in Hongarije is er onlangs een geopend.


Arnold Schwarzenegger, het boegbeeld van het merk Parkside.

Het idee van een aparte Parkside-winkel werd echter al eerder geïntroduceerd, in juli in de Hongaarse stad Biatorbágy, nabij Boedapest. Deze opening trok veel belangstelling, wat resulteerde in lange wachtrijen. Lidl benadrukt dat deze winkel een testproject is, terwijl het Parkside-aanbod ook nog steeds beschikbaar blijft in reguliere Lidl-winkels en online.

Parkside is van strategisch belang voor Lidl, wat blijkt uit eerdere investeringen, zoals het inschakelen van Arnold Schwarzenegger als boegbeeld van het merk. Eerder experimenteerde Lidl al met aparte winkels voor huismerken, zoals een tijdelijke winkel in Antwerpen voor hun babymerk Lupilu. Deze aparte winkels geven consumenten de kans om het volledige assortiment te verkennen, iets wat door ruimtegebrek in de reguliere supermarkten vaak niet mogelijk is.

Meer informatie:
Parkside
www.parkside-diy.com

Publicatiedatum: