Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Hoofd marketing bij Akante, Victoire Dauviau Lambert:

'Door de inflatie zijn Franse consumenten zijn voorzichtiger geworden'

Met het eind van de zomer in zicht interviewt InteriorDaily Victoire Dauviau Lambert, hoofd communicatie en marketing bij het Franse merk Akante, over de huidige situatie van de meubelindustrie in Frankrijk. Akante heeft een stagnerende zomer doorgemaakt, vooral op de Franse markt. Victoire deelt openhartig: 'Dit is een rustigere periode voor onze klanten, omdat mensen hun geld liever sparen voor hun vakanties. De Franse markt is momenteel bijzonder moeilijk, met een daling van ongeveer 5%. Daarom vertrouwen we op internationale markten en willen we ons bedrijf verder uitbreiden naar andere landen.'

Lees hier het volledige interview op InteriorDaily!