Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Interview met Linus Berglund, Marketing Director bij Abstracta:

"Welzijn op werk blijft prioriteit ondanks Europese recessie in meubelsector"

Sinds het begin in soundscapes in 1972 is het Zweedse merk Abstracta toonaangevend geweest op het gebied van akoestische oplossingen. Het is dan ook geen wonder dat ze zichzelf 'acoustic pioneers' noemen. Vooral na de pandemie is er meer nadruk gekomen op digitale en hybride vergaderingen en de behoefte aan stille werkplekken.

InteriorDaily interviewde Linus Berglund, Marketing Director bij Abstracta, om te praten over deze verschuiving, de marktomstandigheden na de pandemie en hun deelname aan 3daysofdesign in Kopenhagen.


Links: Linus Berglund. Rechts: de Abstracta Zen Pod.

'In de loop van de tijd zijn we meegegaan met de veranderingen op de werkplek en hoe we werken. We hebben trends gezien naar meer open kantoorruimtes waar persoonlijke werkplekken plaatsmaken voor een flexibelere aanpak,' legt Linus uit. 'Na de pandemie-jaren is de manier waarop we werken, vooral met betrekking tot digitale en hybride vergaderingen en gefocust werk, fundamenteel veranderd. De manier waarop we kantoren en werkplekken plannen en ontwerpen, is gebaseerd op hoe we het probleem van gefocust werk en digitale vergaderingen oplossen.'

Lees hier het volledige interview op InteriorDaily!

Meer informatie:
Abstracta AB
Box 75
SE-363 03 Lammhult, Zweden.
+46 472-26 96 00
[email protected]
www.abstracta.se