Het Turkse bedrijf Decortie, opgericht in 2009 door veteranen uit de sector Nihan Yilmaz, Semih Kavaklioglu, Ferhat Turan en Ali Aydin, begon aan een missie om hoogwaardige, goed ontworpen vlakke meubeloplossingen te creëren. Hun doel was om tegemoet te komen aan de groeiende online markt door te verkopen aan online kanalen. In de loop der jaren heeft Decortie zijn aanwezigheid uitgebreid naar meer dan 45 landen en is het een grote speler geworden wereldwijd. InteriorDaily interviewt de CEO en medeoprichter Semih Kavaklioglu.
Semih Kavaklioglu, CEO van Decortie.
Sinds de start van het bedrijf hebben jullie je gericht op e-commerce. Wat zijn de voor- en nadelen van het verkopen aan e-commerce in vergelijking met retailers?
"In online kanalen presteren productcategorieën die effectief kunnen worden getoond via visuals veel beter. Over het algemeen is het grootste voordeel van online kanalen dat ze een ervaring bieden waarbij klanten talloze filters kunnen toepassen en een veel breder scala aan opties tegelijkertijd kunnen bekijken. Bovendien biedt e-commerce vaak een prijsvoordeel door de lagere bedrijfskosten in vergelijking met traditionele afzetkanalen. Wat de nadelen van online kanalen betreft...."
Lees hier het volledige interview op InteriorDaily
Meer informatie:
Decortie
OSB Mevkii Mavi Cad.
No: 47/1 Balıklıçeşme, 17200
Çanakkale, Turkije
[email protected]
www.decortie.com