Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Een van de 54 exposanten op Antwerp Design Week

Cindy Stommen van Aquanova NV: 'Aantrekkelijk blijven door telkens vernieuwingen door te voeren'

Aquanova, dat al meer dan 75 jaar (Maastricht 1948) bestaat en zich focust op exclusieve badkamer-, spa- & wellnessartikelen, was een van de 54 exposanten op Antwerp Design Week (ADW). Key accountmanager Cindy Stommen loopt weg met het event. "Ik vind het een heel leuk concept. Dat sterke merken op vlak van design en andere mooie producten op deze manier samenwerken. Het geeft ons de kans om in een relaxte sfeer vooral Nederlandse en Belgische klanten te ontmoeten.
Wat ik ook geweldig vind, is dat je onder het genot van een hapje en een drankje over andere dingen dan werk kunt praten. Nee, ik ben heel positief gestemd", zegt ze in de tijdelijke showroom bij XLBoom, terwijl haar collega Jana Venken (Area Manager Sales) instemmend knikt.

Woordvoerder Cindy Stommen, op de foto hierboven rechts - met naast haar Jana - is al 12,5 jaar werkzaam bij Aquanova. "We focussen ons met onze producten vooral op het aankleden van de badkamer, het gastentoilet en spa & wellness ruimte., vertelt ze. "In ons mix- & match-assortiment hebben we onder meer kwaliteitsvolle handdoeken, badmatten, badjassen, accessoires, wasmanden, zepen, spiegels en meubeltjes, zoals krukken en andere objecten."

Kleurconcept
Aquanova NV lanceert twee keer per jaar een nieuwe collectie met een bepaald kleurconcept. "Meestal gaat het dan om twee a drie nieuwe kleuren. We proberen aantrekkelijk te blijven door telkens vernieuwingen door te voeren. Niet alleen qua kleuren, maar ook op het gebied van nieuwe modellen."

In augustus verschijnt de nieuwe catalogus. "Kleuren die we nu introduceren zijn aardetinten, de wat lichtere kleuren nude en cameo, met bijpassende badjassen en -matten", vertelt Cindy, die vooral warenhuizen, meubelzaken, linnen- & decoratiewinkels, (interieur-)architecten en project & hospitality specialisten tot haar clientèle rekent. "Onze producten zie je ook terug in mooie B&B's, villa's en hotels. Het gebeurt regelmatig dat een consument via een retailer op zoek is naar een product dat hij tijdens zijn vakantieverblijf heeft gezien."



Meer informatie:
Aquanova NV
Head Office and Warehouse
Lausbedstraat 6
3630 Maasmechelen
[email protected]
www.aquanova.com