Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Duurzaamheid en technologische vooruitgang staan centraal op Nordstil

Het programma van sprekers op het aanstaande Nordstil Forum zal zich richten op duurzaamheid en technologische vooruitgang. Van 27 tot en met 29 juli zullen experts hun kennis en succesrecepten delen met bezoekers van het Forum in Hal B1.EG. Live demonstraties en trendpresentaties bieden praktische inzichten en vullen het ondersteunende programma van de beurs aan.

Naast nieuwe zakelijke kansen biedt Norstil zijn vakbezoekers ook een platform voor waardevolle branche- en kennisuitwisseling met het Forum. Met zijn samengestelde programma van lezingen over onderwerpen die retailers voortdurend voor nieuwe uitdagingen stellen, helpt het deelnemers succesvolle bedrijfsconcepten te ontwikkelen, legt Susanne Schlimgen, directeur Nordstil, uit. Het Forum brengt een schat aan deskundige kennis samen over de sleutelthema's duurzaamheid en digitale strategieën. Ook worden innovatieve winkelconcepten en ideeën voor het verkooppunt gepresenteerd. Het volledige lezingenprogramma is online te vinden onder: nordstil.messefrankfurt.com/events

Op alle drie de beursdagen ontvangen bezoekers praktische tips van experts op het Forum podium.

Er zijn momenteel twee grote trends op het gebied van duurzaamheid: greenwashing, de poging om via marketing of PR een groen imago te verkrijgen, en greenhushing, het achterhouden van informatie over duurzaamheid uit angst voor kritiek. Mimi Sewalski, algemeen directeur van Duitslands grootste online marktplaats voor een duurzame levensstijl, Avocadostore, zal uitleggen waarom het nog steeds de moeite waard is om voor duurzaamheid te kiezen, hoe duurzaamheid nog steeds een overtuigend koopargument is en welke trends er op dit gebied bestaan.

Wat betekent duurzaamheid eigenlijk in relatie tot mijn winkel? Kan ik mijn etalage duurzaam maken? Wat is het voordeel voor mij? Of doe ik dit misschien al? Pamela Kler, oprichtster van het label Glückliche Händchen en de creatieve werkplaats Bunsenstrasse 2, zal ervaringen delen, voorbeelden geven en ruimte bieden voor discussie.

Meer informatie:
Nordstil
www.nordstil.messefrankfurt.com

Publicatiedatum: