Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Whoppah benoemt Gregory Kukolj tot Chief Growth Officer

Whoppah, het online marktplaats voor tweedehands design, heeft Gregory Kukolj per 1 juni benoemd tot Chief Growth Officer. Kukolj bekleedde verschillende internationale topposities bij onder meer Heineken, Booking.com en Marktplaats.nl en geldt als autoriteit op het gebied van e-commerce en marketing. Als bestuurder van Whoppah gaat hij zich ontfermen over de strategie, marketing, het aantrekken van groeikapitaal en fusies en overnames. Whoppah opende vorige week de digitale deuren in Frankrijk, een volgende stap in haar Europese expansie.

Vóór zijn aantreden bij Whoppah was Kukolj ruim vier jaar Chief Marketing Officer van Adevinta Benelux (het moederbedrijf van Marktplaats.nl). Eerder was hij onder meer Global Media & Precision Marketing Director bij Booking.com en Global Head of Media & Digital Marketing bij Heineken International. Hij woont in Mexico City en gaat zijn rol deels op afstand invullen.


Gregory Kukolj, de nieuwe Chief Growth Officer van Whoppah.

Thomas Bunnik, CEO en medeoprichter van Whoppah: "Met Gregory breiden we de top van onze organisatie uit met een professional die zo'n 30 jaar ervaring op topniveau meebrengt. Hij is een expert in het ontwerpen, uitvoeren en meten van geïntegreerde marketingstrategieën die veel waarde toevoegen aan internationale organisaties. Gregory leidde eerder mondiale en complexe digitale transformatieprojecten bij toonaangevende multinationals en geldt als autoriteit op het gebied van onder meer e-commerce en consumentengedrag. Hij is enorm creatief en won verschillende prestigieuze awards voor zijn werk. Binnen Whoppah krijgt hij een breed scala aan strategische aandachtsgebieden: van marketing en branding tot customerservice, het aantrekken van kapitaal en M&A. We kijken er zeer naar uit met Gregory de volgende stap te zetten in onze internationale expansie."

"Whoppah is bezig aan een razendsnelle opmars in Europa. De combinatie van een toenemende consumentenvoorkeur voor tweedehands design, een uitgekiende marketing- en e-commerce strategie en een uitzonderlijk gevoel voor timing geven de onderneming een enorm potentieel. Ik ben er trots op onderdeel te worden van het topteam van oprichters Thomas en Evelien en bij te dragen aan de kwalitatieve groei van Whoppah", zegt Kukolj.

Meer informatie:
Whoppah
www.whoppah.com

Publicatiedatum: