De HKliving-liefhebber kent de HK-handtekening. 'In de kern creëren we interieurcollecties met producten geïnspireerd op en als eerbetoon aan de 'goede oude tijd', maar altijd met een modern gevoel. Het was tijd om de merkidentiteit af te stemmen op onze visie en collecties.'
Ode aan het verleden
"Ons nieuwe logo is niet zomaar een verandering in grafisch ontwerp," legt Emiel Hetsen, creatief directeur, uit. "Het is een weerspiegeling van onze toewijding om het designethos van het verleden te combineren met de moderne technologie van het heden. Dus, terwijl het geschreven logo een retrogevoel heeft, zet ons merklogo een meer moderne verwachting neer. Een combinatie waar we ons erg prettig bij voelen."
Donkerbruin, oranje, zand, khaki en gebroken wit zijn de basiskleuren van de nieuwe branding en zullen in verschillende uitingen te vinden zijn. "We kijken niet alleen terug op het verleden, we herinterpreteren het," voegt Emiel Hetsen toe. "Ons doel is om een nieuwe generatie te inspireren om de durf en creativiteit van eerdere ontwerpen te omarmen, met een vleugje moderne verfijning."
Nieuwe kenmerken
Om de nieuwe stijl op de meest krachtige en aantrekkelijke manier te presenteren, is deze opgenomen in de website. De bruikbaarheid van de vorige site is behouden, maar nu in een meer inspirerende omgeving.
Meer informatie:
HKliving
info@hkliving.com
www.hkliving.com