Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Gepresenteerd tijdens Milan Design Week

antoniolupi werkt met meerdere ontwerp- en architectenbureaus samen voor nieuwe ontwerpen

Het Italiaanse ontwerpbureau antoniolupi presenteerde tijdens de Milan Design Week verschillende projecten voor badkamer- en woonruimtes, evenals samenwerkingen met prestigieuze ontwerp- en architectenbureaus.

De nieuwe samenwerkingen met AMDL CIRCLE (Michele De Lucchi), Mario Trimarchi, Marco Casamonti, Archea Associati en de DJ en artistiek directeur van het M2O-radiostation Albertino, sluiten aan bij de reeds gevestigde samenwerkingen met andere ontwerpers die hun talent inzetten voor de realisatie van antoniolupi projecten. Innovatie en materiële esthetiek van exclusiviteit zijn de sleutelconcepten van de nieuwe antoniolupi collecties. Altijd synoniem met uitmuntendheid in de wereld van badkamermeubilair, breekt antoniolupi vandaag uit die grenzen, en biedt meubeloplossingen voor elke kamer in huis, van de badkamer tot de slaapkamer, van woonkamer tot de wereld van muziek en entertainment. Ondanks de diversificatie van oplossingen, wordt elk project onderscheiden door dezelfde stijl en formele elegantie.

De weg die antoniolupi is ingeslagen, is versterkt door de uitbreiding en verrijking van zijn Atelier-collectie. Deze lijn, geïntroduceerd op de Salone vorig jaar, streeft ernaar een complete woonervaring te bieden, waarmee het merk zijn toewijding aan uitmuntendheid en innovatie in de meubelsector bevestigt.

In 2024 stelt antoniolupi een nieuwe fase van de collectie voor, door een herinterpretatie en herontwerp van productverhoudingen en een complete update van het stoffenassortiment. Deze aanpak revitaliseert de gehele collectie, en geeft een nieuwe esthetische en functionele betekenis aan de onderscheidende elementen. Het nieuwe stoffenassortiment, bestaande uit meer dan 100 referenties, geeft elk element van de collectie een hedendaagse en verfijnde touch, met de nadruk op de aandacht voor detail die het merk kenmerkt. Elke stof is zorgvuldig geselecteerd om niet alleen een gevoel van luxe en comfort te waarborgen, maar ook om een onderscheidende noot van stijl en verfijning aan elk stuk toe te voegen. Deze uitgebreide selectie van stoffen biedt eindeloze mogelijkheden voor maatwerk, waardoor klanten unieke, op maat gemaakte omgevingen kunnen creëren die hun smaak en levensstijl weerspiegelen.

Meer informatie:
antoniolupi
www.antoniolupi.it

Publicatiedatum: