Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Artifort lanceert nieuwe designs op IMM in Keulen

Met het thema ‘Bold Visions’ lanceert Artifort nieuwe 2024 designs tijdens meubelbeurs IMM 2024 in Keulen. Nieuwe toevoegingen aan de Arris bankencollectie zijn een 3- en 2.5-zits dormeuse, die als losstaand, luxe zitelement een zeer comfortabele lounge ervaring geeft. De veelgeprezen Shark stoelencollectie is uitgebreid met een nieuw familielid: Shark met een unieke draaibare schijfvoet. En heel bijzonder: Artifort brengt in 2024 design klassieker F506 van ontwerper Geoffrey D. Harcourt terug op de markt. Bezoekers aan IMM krijgen exclusief de gelegenheid om dit model als eerste te bestellen vóór de officiële lancering in Milaan tijdens Salone del Mobile 2024.



Met de nieuwe ontwerpen onderschrijft Artifort haar expertise in het creëren van eigenzinnige, tijdloze en comfortabele kwaliteitsmeubels voor ontspanning en ontmoeting. De nieuwe designs worden in meerdere inspiratiezones door sterke designs uit de Artifort collectie: Moulin Lounge, Track, Soft Facet, Moon, Compass, Clarion en Aloa bar stool.

Inspiratiepaviljoens 'Verweven in Design': dé design hotspot van IMM
Artifort presenteert haar nieuwe collectie op het inspiratiepaviljoen ‘Verweven in Design’ in Hal 3.2. Met dit nieuwe standconcept presenteren negen vooraanstaande Nederlandse designproducenten gezamenlijk hun nieuwste collecties, interieurproducten en textiel op twee grote inspiratiepaviljoens.

De Eindhovense designstudio Raw Color bedacht het overkoepelende concept dat de merken op een stijlvolle manier samenbrengt. In het concept wordt het collectief zichtbaar voor bezoekers, maar brengt elk merk zijn identiteit en nieuwe collecties op een onderscheidende manier naar voren. Het duurzame gedachtegoed is dat door faciliteiten en ruimte te delen, materialen en kosten efficiënter ingezet worden. Dat draagt bij aan een duurzame presentatie en de mogelijkheden tot hergebruik van materialen.

Meer informatie:
Artifort
www.artifort.com

Publicatiedatum: