Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Christmasworld presenteert trends voor komende feestseizoen

Met zijn unieke productmix biedt de toonaangevende internationale vakbeurs voor seizoensdecoraties en feestelijke decoraties Christmasworld handelsbezoekers krachtige ontwerpmogelijkheden om de ervaring op het verkooppunt te versterken en klanten te inspireren. Hier blijven emoties de sleutel tot succes: Christmasworld demonstreert dit als geen andere consumentengoederenbeurs met zijn vele inspiratiebronnen, gevarieerde productassortimenten en een evenementenprogramma met uitgebreide vakkennis.


Christmasworld presenteert kerst- en seizoensdecoraties voor een succesvol zakenseizoen dat echt indruk maakt. Foto: Messe Frankfurt/Pietro Sutera

"Ons doel is om het evenement continu te ontwikkelen en aan te passen aan de behoeften en wensen van onze vakbezoekers - of nog beter: om deze behoeften te anticiperen. In het licht van de voortdurende uitdagingen die het consumentengedrag temperen, moeten retailers zich concentreren op de ervaring op het verkooppunt. Net zoals de detailhandel evolueert van het verkooppunt naar het punt van emotie, willen wij deze ontwikkeling als retailplatform stimuleren en van het tentoonstellingspunt naar het emotionele punt verplaatsen," zegt Eva Olbrich, Directeur Christmasworld. In Frankfurt kan de internationale consumentengoederenindustrie nieuwe impulsen, duurzame trends en diverse oplossingen verwachten die de detailhandel en stadscentra zullen revitaliseren: dit zijn de hoogtepunten van Christmasworld 2024.

Christmasworld Trends 24+ – Hal 4.1, Foyer
In de foyer van Hal 4.1 kunnen vakbezoekers de kleuren, vormen en ontwerpen vinden die in de toekomst populair zullen zijn voor feestelijke decoraties. Het trendgebied biedt een overzicht van exposantinnovaties, die het stijlbureau bora.herke.palmisano zal presenteren in drie trendwerelden. De Christmasworld Trends 24+ vieren lichtheid, optimisme en vertrouwdheid. De drie stijlen AURA OF PROGRESS_visionair + elementair, QUALITY OF SILENCE_puur+familiair en SPIRIT OF CRAFT_bold+poëtisch combineren natuurlijke elementen en futuristische innovaties evenals onconventionele ontwerpen en traditioneel vakmanschap.

Conzoom Solutions Academy – Hal 4.0, Kamer Europa
Bij de Conzoom Solutions Academy bieden experts uit een breed scala aan disciplines de nieuwste branchekennis met keynotes over een verscheidenheid aan onderwerpen die buiten de kaders kijken. Bezoekers vinden antwoorden en tips voor het verkooppunt van de toekomst, evenals de belangrijkste marktontwikkelingen en meta-onderwerpen van consumentengoederenbeurzen zoals duurzaamheid, ontwerp, levensstijl, toekomstige detailhandel en de digitale uitbreiding van de handel.

Decoration Unlimited – Hal 5.1/6.1, Foyer
De speciale presentatie Decoration Unlimited is een must-see op Christmasworld. Met het nieuwe motto "Mystic Vibes" laten het ontwerpersduo 2dezign onder leiding van Rudi Tuinman en Pascal Koeleman zien hoe bedrijven de scène kunnen opzetten op het verkooppunt: Het kleurenthema van dit jaar, groen, roept beelden op van frisheid en vruchtbaarheid, veiligheid en harmonie. Ook hier zullen experts geselecteerde producten van exposanten omvormen tot een presentatie met een wow-effect.

Ethical Style Spots – Galleria 0/Foyer Hal 3 VIA
Spotlight op duurzaamheid: Met de Ethical Style Spots vinden vakbezoekers gebieden met bijzonder duurzame producten van exposanten. De producten van Ambiente en Creativeworld vullen de inspiratiebron aan en presenteren de diversiteit en het bereik van duurzaamheid - de speciale presentatie stimuleert zo nieuwe productassortimenten en zakelijke contacten.

NIEUW: Digital Experience Area – Galleria 0
In samenwerking met Mittelstand-Digital Zentrum Handel, ondersteund door het Duitse Federale Ministerie van Economie en Klimaatbescherming (BMWK), wordt een nieuwe speciale presentatie gecreëerd. De Digital Experience Area toont digitale apparaten voor uw verkooppunt in actie en toont hoe digitalisering kan worden geïmplementeerd in de detailhandel. Vakbezoekers kunnen een verscheidenheid aan toepassingsgerichte voorbeelden verwachten, zoals virtuele productrekken, intelligente spiegels en nog veel meer.

Speciale belangen wijzen de weg naar specifieke aanbiedingen
Uitstekende zakelijke partners: Met de drie speciale interesse labels Concept Decorations, Ethical Style by Christmasworld en German Christmas Crafts kunnen beursbezoekers gemakkelijk de juiste zakelijke partners vinden. Concept Decorations markeert professionele leveranciers voor grootschalige, buiten- en etalageversieringen - bijvoorbeeld voor winkelcentra, stadscentra, hotels of winkels. Een gecureerde selectie van bijzonder duurzame producten is te vinden via het label Ethical Style by Christmasworld. German Christmas Crafts onderscheidt het fijnste vakmanschap "Made in Germany" zoals hoogwaardige, handgemaakte kaarsbogen, wierookrokers, notenkrakers, piramides en kribben.

De speciale interesse logo's zullen verschijnen in de exposant en product zoekopdracht, binnen de "Christmasworld Navigator" app, in de officiële beurscatalogus, bij de informatiebalies op het beursterrein en als een signet op de stand.
Christmasworld zal ook in de toekomst gelijktijdig worden gehouden met Ambiente en Creativeworld op het Frankfurt tentoonstellingscentrum:

Christmasworld/Ambiente: 26 tot 30 januari 2024
Creativeworld: 27 tot 30 januari 2024

Meer informatie:
Christmasworld
www.christmasworld.messefrankfurt.com

Publicatiedatum: