Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'B-Living verwacht over een paar jaar de helft van zijn omzet online te realiseren'

In een snel veranderende wereld, waar online aankopen een dominante rol spelen in zowel B2C als B2B, staat B Living in de voorhoede van deze digitale verschuiving. Sterker nog, de groothandel in glas en textiel verwacht over een paar jaar de helft van de omzet te realiseren uit online aankopen.


Joris Coppes, directeur van B Living.

De recente overname van webshop Dami Living en investeringen in de onlinepositionering sluiten volledig aan bij het gedachtegoed van het merkenhuis. “Retail heeft het lastig, de taart wordt kleiner. Het wordt belangrijker om te blijven investeren in andere businessmodellen. Bij ons is dat online. Het geeft direct feedback van je eindklant en houdt omzet en winst overeind voor groei", dat vertelt directeur Joris Coppes aan Emerce. Hij was een van de interviewgasten in de videocollectie Wholesale.

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: