Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Deelnemers beleven een inspirerende Get Together

'Editie Antwerp Design week 2024 zal groter, waardevoller, beter en drukker zijn'

Donderdag 23 november beleefden de deelnemers van Antwerp Design Week een inspirerende Get Together in het prachtige gerenoveerde Koninklijke Museum voor Schone Kunsten te Antwerpen (Kmska).

Het Kmska herbergt het bijzondere restaurant Madonna en dit was dan ook de plaats van afspraak voor de tot nu toe +40 deelnemende bedrijven.

Een deel van het programma voor 2024 werd toegelicht door de voorzitter Geert-Jan Van Cauwelaert. Hij stelde ineens ook de vele nieuwe leden voor. De editie 2024 zal groter, waardevoller, beter en drukker zijn. Meer deelnemers, nieuwe waardevolle merken en hij lichtte ook toe dat de organisatie veel geleerd heeft van de eerste editie. De volgende weken verwacht hij nog een heel wat nieuwe namen van internationale merken te kunnen toevoegen. Velen zitten nu in de beslissingsfase voor deelname.

Een aantal nieuwigheden zijn:

- De Klub A, een meeting point waar alle deelnemers scenografisch worden voorgesteld en dat tevens dienst doet als hub van waaruit de shuttles vertrekken naar alle locaties. Polestar zal als partner hieraan meewerken.

- Een digitale Klub A wordt gerealiseerd met een partner.

- ‘Young creatives’ worden uitgenodigd, lezingen gegeven, cocktails en happenings georganiseerd door alle deelnemende bedrijven.

Kortom, Antwerpen zal bruisen van 2 tot 7 juni 2024. Dit B-to-B event zal zich op de kaart zetten.

Het hoofddoel blijft om bedrijven te laten samenwerken, alle deelnemers zijn bovendien partner in de organisatie. De nadruk werd nog eens gelegd om clusters te vormen met verschillende bedrijven en zo nog aantrekkelijker te zijn voor de bezoekers.

Internationaal georiënteerde bedrijven die zich kandidaat willen stellen voor deelname moeten zich haasten. De inschrijvingen worden afgesloten eind januari.



Meer informatie:
Antwerp Design Week
www.adw.life
[email protected]

Publicatiedatum: