De Bora Academy leert keukenspecialisten alles wat ze moeten weten over Bora producten – en dan vooral de nieuwe producten. Klanten van het bedrijf hebben nu tevens de mogelijkheid om educatieve en professionele trainingen te boeken op de onlangs geopende locatie in Herford, Oost-Westfalen.
Sinds Willi Bruckbauer in 2007 het bedrijf Bora oprichtte, hebben ze voortdurend geïnvesteerd in trainingen voor onze dealers. Voor onze oprichter en CEO was het vanaf het begin duidelijk dat onze producten alleen echt kunnen overtuigen met behulp van een uitgebreide merkervaring. Sinds 2013 biedt de Bora Academy daarom professionele trainingen en de Bora Experience aan handelspartners uit de hele wereld aan op hun hoofdkantoor in Raubling, Duitsland, in de onderzoeks- en ontwikkelingslocatie in Niederndorf, Oostenrijk, op de trainingslocatie in Oss, Nederland, en het London Lab, Groot-Brittannië – en nu ook in de nieuwe Bora Flagship Store in Herford, het centrum van de Duitse keukenmeubelindustrie.
"In korte tijd zo veel mogelijk kennis over Bora producten overdragen, speciale ervaringen creëren en daarbij samen en gezond koken – dat is altijd de focus geweest van onze trainingen," aldus Kai Windmann, directeur en al vele jaren het hoofd van de Bora Academy. "Alleen erover praten, werkt niet. Wij willen alle zintuigen activeren." De deelnemers aan de trainingen worden dankzij hun persoonlijke ervaring met Bora medewerkers echte fans van het merk. Hierdoor wordt het voor hen eenvoudig om hun enthousiasme voor de producten, die ze hands-on hebben getest, later over te brengen tijdens hun gesprekken met klanten.
De opleidingsvarianten van de Bora Academy zijn volledig afgestemd op de behoeften van onze dealers en ontwikkeld met het oog op de verkoop. Kai Windmann legt uit: "Wij creëren onze formats speciaal voor elke doelgroep, om hen precies te bieden wat ze nodig hebben voor hun dagelijkse contact met klanten." Beginners, gevorderden, verkoop- of montagemedewerkers, bedrijfsleiders, showkoks of jonge honden: mensen met vergelijkbare thema's komen samen, wisselen ideeën uit en ervaren de Bora Spirit 'live'.
De voordelen van een training op de locatie in Herford liggen voor de hand: De regio Oost-Westfalen is heel goed bereikbaar voor bezoekers – niet alleen uit Duitsland, maar ook in een straal van 350 kilometer. De timing van de trainingen is afgestemd op eendaagse bezoekers. "Met de Academy in Herford komen we onze dealers tegemoet," zegt Kai Windmann, en geeft daarmee een belangrijke reden voor de aanwezigheid van de nieuwe Bora locatie. Trainingen op deze locatie zijn veel minder tijdrovend voor klanten uit bijvoorbeeld België, Nederland en Luxemburg dan een training op het hoofdkantoor in Raubling in het zuiden van Beieren.
Naast trainingen op locatie biedt het negenkoppige Academy Team ook digitale trainingen aan. Deze formats zijn ideaal voor handelspartners met drukke agenda's of als uitbreiding op een training die ze 'live' op locatie hebben gevolgd.
Meer informatie:
Bora
www.bora.com