Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Tegengeluid op de kunstmatig opgewekte koopwoede is geen marketingstunt'

Vorig jaar sloot Dille & Kamille voor het eerst de deuren tijdens Black Friday als tegengeluid op de kunstmatig opgewekte koopwoede. "Vaak kreeg ik de vraag of het geen marketingstunt was. Marketing is het zeker, we laten zo zien waar we als merk voor staan. Een stunt was het niet vanuit onze overtuiging doen we het dit jaar gewoon weer en gaan we met ons personeel uit Belgiƫ, Duitsland en Nederland voedselbossen planten", laat directeur Hans Geels via LinkedIn weten.


De locatie van Dille & Kamille in Eindhoven.

Meer informatie:
Dille & Kamille
www.dille-kamille.nl

Publicatiedatum: