Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hubo-topman Erwin Van Osta: “De muren van de winkel worden elastisch”

“De muren van winkels worden elastisch. Ook als doe-het-zelfretailer moeten we meer dan een ‘box-mover’ zijn: onze rol ligt in service en begeleiding”, zegt Hubo-topman Erwin Van Osta op de RetailDetail Night.



Hij benadrukt dat een fysieke winkelpunt ontzettend belangrijk blijft. “Zelfs een reus als Home Depot heeft een online-aandeel van 16%, maar 80 à 90% gaat via click&collect. Is dat dan wel echte e-commerce? Eigenlijk is dat gewoon een reservatiesysteem, hé.”

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: