Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Jan Meerman, directeur van INretail:

‘Kan je geen waarde toevoegen, dan denk ik dat de consument jou links laat liggen'

In zijn expertblog voor De Ondernemer vraagt Jan Meerman, directeur van INretail, zich af hoe toekomstbestendig het huidige businessmodel is van veel ondernemers in de non-food retail.



"Kan je geen waarde toevoegen, dan denk ik dat de consument jou links laat liggen. Dit gaat energie en denkkracht kosten. Maar je zult als ondernemer niet in een makkelijke competitie terechtkomen. Dit is echt Champions League. Retail is topsport. Als je dat niet aan kunt, word je genadeloos door de markt afgestraft."

Lees hier de complete blog.

Publicatiedatum: