Al 30 jaar is Maison&Objet Parijs de vakbeurs die de internationale gemeenschap van design, interieurdecoratie en lifestyle verenigt. Maison&Objet positioneert zich nu in het hart van de belangrijkste uitdagingen van vandaag en morgen door creativiteit, innovatie en duurzaamheid te verbinden vanuit een zakelijk perspectief.
Om haar 30-jarig jubileum te vieren, zal Maison&Objet (18-22 januari 2024) bezoekers meenemen naar een opnieuw betoverde toekomst, waarin innovatie en de natuur worden verzoend met het thema: Tech Eden.
Het concept hiervan is gebaseerd op:
- Optimisme in vormen en kleuren.
- Een focus op futuristische biophilie.
- Een streven naar welzijn waar technologie vriendelijk wordt
"Onze ambitie is om alle mogelijkheden te illustreren die beschikbaar zijn voor de markt van interieurdecoratie, design en lifestyle, en actief bij te dragen aan de ontwikkeling ervan," zegt Mélanie Leroy, algemeen directeur bij Maison&Objet.
Peclers Paris
In samenwerking met Peclers Paris, een creatief en strategisch adviesbureau, belicht Tech Eden de diepgaande evolutie van de relatie tussen wetenschap en natuur. Het projecteert die specifieke relatie in een duurzame en wenselijke toekomst. Bezoekers worden uitgenodigd om het thema Tech Eden te ervaren in verschillende sectoren van de beurs, waar het wordt gepresenteerd als een belangrijke factor van verandering in de drie gebieden waar design zijn favoriete uitdrukkingsvormen vindt: residentieel wonen, horeca en retail.
Met gemiddeld 60.000 bezoekers en 2.300 exposanten die bij elke editie samenkomen, biedt Maison&Objet de optimale kans om nieuwe talenten te ontdekken, verbindingen te leggen via online en persoonlijke uitwisselingen, en geïnspireerd te raken door de wereld van kunst, design en decoratie.
Meer informatie:
Maison&Objet
www.maison-objet.com