Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Decodata lanceert webshop met miljoenen interieurproducten

Het leek onmogelijk, maar Decodata lanceert vandaag haar nieuwe Product Selector. Makkelijker gezegd: een webshop met miljoenen unieke interieurproducten, van merken als HAY, Tonone, Leolux en vele andere interieurmerken. Met de komst van de nieuwe Product
Selector kunnen verkopers complete datasets, met afbeeldingen, snel en eenvoudig uploaden in hun eigen webshop. Dat meldt het bedrijf in een persbericht.


Op 14 december geeft oprichter Anne de Jongh een webinar over het gebruik van de Product Selector.

Decodata’s Product Selector is geen webwinkel waar consumenten interieurproducten kunnen kopen. Het is de webshop waar verkopers interieurproducten kunnen ‘shoppen’. Gebruikers kunnen met een
paar klikken betrouwbare en volledige informatie op productniveau van verschillende merken selecteren en toevoegen aan hun eigen webwinkel.

"Decodata’s Product Selector is echt van een ander kaliber dan eerdere innovaties in de Home & Living industrie. Het vullen van een webshop of ander systeem in de interieurindustrie was nog nooit
zo makkelijk", aldus oprichter Anne de Jongh, die haar sporen verdiend heeft bij grote webshops in Home & Living.
De Product Selector van Decodata zorgt ervoor dat verkopers flink wat tijd, energie én geld besparen bij het vullen en onderhouden van hun webshop. "Elf maanden geleden lanceerden wij onze eerste
versie van de Product Selector die hernoemd wordt naar Bulk Selector. In deze versie is alle data van HAY en andere interieurmerken toegankelijk op categorieniveau. In de huidige Product Selector zijn we een stap verder gegaan en hebben we onder andere een image-matcher en de mogelijkheid om unieke ID’s te genereren toegevoegd", aldus Maarten Fremouw, Product & Tech Lead.

Het vooraf genereren van een uniek identificatienummer voor een nog te verkopen en op maat gemaakt product was tot dusver niet mogelijk. Ook was het koppelen van afbeeldingen aan unieke producten nog een complex proces bij het vullen van een webshop. Daar komt met de lancering van de door Decodata zelf ontwikkelde technologie een einde aan.

Legio aan mogelijkheden
Volgens Decodata brengt de Product Selector legio mogelijkheden met zich mee. Zo kunnen klanten meerdere systemen tegelijk vullen en vanuit één systeem offertes aanmaken. Decodata is naar eigen
zeggen pas net begonnen. Mede door de lancering van ChatGPT en de kracht van AI-modellen, wordt steeds duidelijker hoe belangrijk betrouwbare en volledige datasets zijn. En dat is precies wat
Decodata aan het bouwen is: een centrale plek waar klanten daadwerkelijk alle complete informatie over interieurproducten kunnen vinden.
In december zal Decodata’s CEO Anne de Jongh een webinar geven waarin het gebruik van de Product Selector uitgebreid aan bod komt. Schrijf je in via deze link.

Decodata heeft een duidelijke missie voor de toekomst: Disrupt by creating structure.

Meer informatie:
Decodata
www.decodata.io

Publicatiedatum: